עורך דין מומחה למקרקעין

עורך דין מומחה למקרקעין

אם הנכם מחפשים עורך דין מומחה למקרקעין, הגעתם אל המקום הנכון. מישאל גאון, עורך דין דיני מקרקעין מביא איתנו ניסיון עשיר בתחום, הצלחות רבות ועבודה מול כל סוגי הקהלים – מהפרטיים ועד העסקיים והמסחריים.

במאמר זה נסביר על עבודתם של עורכי דין בתחום המקרקעין, ומדוע כדאי לכם לבחור במשרדינו.

עורכי דין בתחום המקרקעין

עורכי דין בתחום המקרקעין

ישנם סוגים שונים של עסקאות מקרקעין, חלקן נוגעות לאנשים פרטיים כמו במקרה של רכישת דירה או השכרת דירה. ועסקאות אחרות נוגעות לגופים וחברות יותר גדולות, כמו למשל יזמים המתכננים בניית מגדל משרדים או קומפלקס בנייני מגורים.

למרות השוני הגדול בין העסקאות, אנו יכולים להצביע על 3 גורמים משותפים:

אינטרסים כלכליים – כל העסקאות בתחום הנדל“ן הן עסקאות בסכומי כסף גדולים, ויש בהן אינטרסים כלכליים וגורמי סיכון כבדי משקל. ישנם פרויקטים בסכומים של מאות מילוני דולרים, וישנם פרויקטים בסכומים של מאות אלפי שקלים. כסף גדול או כסף קטן, בסופו של דבר זה עניין יחסי. אך תמיד עבור האנשים העומדים במרכז העסקה, מדובר בסכומי כסף גדולים. עבור האדם הממוצע, עסקת נדל“ן בסיסית כמו רכישת דירה מקבלן היא בדרך כלל העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שיעשה בימי חייו.

סיכונים – בכל עסקה ישנם סיכונים, וגם כאשר מדובר בעסקאות נדל“ן. ולאור האינטרסים הכלכליים הכבדים, תמיד נרצה להתנהל בצורה הבטוחה ביותר. וכאן נכנס לתמונה עורך דין מקרקעין בתל אביב. בין תחומי האחריות של עורך הדין, ישנה אחריות מרכזית להבטחת הנאותות המשפטית והביטחון של העסקה. איננו יכולים להסביר זאת על רגל אחת, אך נאמר שישנם אינספור סיכונים. החל מבעיות ברישום הנכס בלשכת המקרקעין, אשר עשויות לעכב עסקאות, ועד חשיפה לתביעות משפטיות ואפילו מעשי הונאה הקשורים לעסקאות נדל“ן. עורך דין דיני מקרקעין תמיד שומר על הגב שלכם, בין אם זה באמצעות בדיקות מקדימות או יצירת מנגנוני ביטחון בחוזים.

מורכבות משפטית – ישנם אינספור חוקים אשר יכולים לבוא לידי ביטוי בעסקאות נדל“ן, ואינספור רשויות ובעלי עניין אשר עשויים לביות מעורבים. מבחינת החקיקה אנו יכולים להזכיר את חוק המקרקעין, וחוק המכר (דירות). אך זהו רק הקצה של הקצה. יש גם את חוק החוזים שתמיד תקף בכל חוזה. ויש אינספור מקרים היכולים לערב חקיקה הנוגעת לדיני ירושות, חקיקה הנוגעת לאגודות שיתופיות ועוד. בין אם מדובר במקרה של תביעה בעקבות איחור במסירת דירה, רכישת נחלה חקלאית, ביצוע פרצלציה או ייצוג דיירים בפרויקט התחדשות עירונית; בכל אחד מהמקרים ישנה מורכבות משפטית גדולה, הדורשת ניסיון ותשומת לב לפרטים. 
המורכבות המשפטית היא לא רק תוצאה של חוקים רבים, אלא גם גופים שונים וגורמי עניין העשויים להיות מעורבים. אלו עשויים לכלול בנקים, רשויות מקומיות, ועדות בנייה, רשות מקרקעי ישראל ועוד.

עורך דין דיני מקרקעין

עורך דין דיני מקרקעין

אם ננסה להגיד את הדברים בצורה פשוטה וקלה – עורכי דין בתחום המקרקעין שומרים על האינטרסים הכלכליים שלכם. לא רק שההשקעה בעורך דין טוב תמנע מכם בעיות משפטיות שיעלו לכם ביקור, הוא גם יכול לסייע לכם לחסוך במסים. עו“ד מקרקעין שולט היטב בכל מה שנוגע למיסוי מקרקעיו, ויכול לסייע בתכנון מס טוב יותר.

עורך דין מומחה למקרקעין מסייע גם להפחית סיכונים, זאת באמצעות בדיקות מקדימות, ניהול נכון של העסקאות ובניית חוזים השומרים על האינטרסים שלכם. עורך הדין מכיר את כל החקיקה הרלוונטית, ויודע לנווט את דרכו ביעילות מול כל הגופים וההליכים הבירוקרטיים. דבר שבפני עצמו חוסך לכם זמן וכסף.

כל התחומים והדוגמאות שהזכרנו הם דברים המוכרים לנו ברמת ההתעסקות היומיומית. אנו תמיד מעורבים בקידום פרויקטים שונים. אלו כוללים ליווי התחדשות עירונית, סיוע לקבוצות רכישה, ייצוג קבלנים ויזמים ועוד עסקאות בתחום הפרטי והעסקי.

עורך דין מומחה למקרקעין

עורך דין מומחה למקרקעין

אם הנכם עומדים לפני ביצוע עסקת נדל“ן פרטית או מסחרית, אל תעשו זאת ללא ליווי משפטי. אפילו כאשר מדובר בהסכם שכירות בלתי מוגנת, ולא עסקה מורכבת, עדיין קיימים סיכונים ולכן תמיד חשוב להתייעץ עם עורך דין דיני מקרקעין.

עו“ד מישאל גאון מכיר היטב את תחום הנדל“ן. משרדינו עוסק בזה במשך שנים רבות, ועבודתנו נוגעת באספקטים שונים של תחום הנדל“ן והמקרקעין. אנו מבינים היטב את הדינמיקות הקיימות בשוק, את המגמות בשוק, את הסיכונים, את פסקי הדין וכל שינויי החקיקה. במסגרת עבודתינו אנו מתעסקים בהתחדשות עירונית, עורך דיו מכירת דירה, הסכם שיתוף במקרקעין.

אל תתנהלו לבדכם, לפני כל עסקה פנו לייעוץ במשרדינו. יש לנו צוות מסור ונאמן אשר יודע להתאים לכל לקוח את הפתרון המתאים לצרכיו.

מצאו אותו בגוגל מפות.

 

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

Call Now Button