ייצוג יזמים וקבלנים

וקבלנים בדרך לדיירים מרוצים ולמקפצה הכלכלית לפרויקטים הבאים עוצרים בעירייה, במינהל מקרקעי ישראל ואצל עוד עשרות ספקים ורשויות... או במילים אחרות: באים למומחי ההתחדשות העירונית ונהנים מליווי משפטי מקצועי בכל החוזים וההליכים המורכבים, בתנאים הטובים ביותר
עוד מקרקעין ראשון לציון

כל קבלן או יזם מבין שהוא נזקק לשירותים משפטיים. עו“ד ייצוג יזמים וקבלנים מעניק את כל מעטפת השירותים המשפטיים עבור הקבלנים והיזמים. מעטפת שירותים המאפשרת להם להתנהל בצורה בטוחה, תקינה וחוקית. משרד עורכי דין מקרקעין יכול לסייע בכל הליך משפטי או בירוקרטי בפרויקטים שלכם, וכאלו יש לא מעט.

לא אחת אנו רואים מקרים של פרויקטים בתחום הנדל“ן אשר הפכו למאבקים משפטיים מתישים, ואפילו נכשלו מבחינה כלכלית. ובמקרים רבים כאשר אנו בוחנים את הפרויקט ומנסים להבין מדוע הוא נכשל, אנו רואים את הטעויות שנעשו בדרך – טעויות בעלות השלכות משפטיות אשר בעזרת קצת יותר תשומת לב וסיוע משפטי יתכן כי היה ניתן למנוע אותן.

רוצים להקים פרויקט של מרכז קניות בהרצליה? לבנות מגדלי מגורים בתל אביב? משרדים להשכרה בראש העין? יש לכם כבר שותפים ומשקיעים שרוצים לצאת לדרך? הפרויקט שלכם מתחיל כאן, לא יוצאים לדרך ללא ייעוץ משפטי.

סיוע משפטי בפרויקטים בתחום הנדל“ן הוא לא רק עניין של נוחות, זו פשוט חובה. כל צעד שתעשו הוא בעל משמעות משפטית. ולאורך הדרך, ככל שהפרויקט גדול ומורכב יותר, הוא ישען על יותר חוזים משפטיים, וחקיקה הנוגעת לתחומים שונים. אתם צריכים להתנהל בזהירות ואחריות. אתם זקוקים לעורך דין השומר על הגב שלכם מבחינה משפטית.

ייצוג יזמים וקבלנים

ייצוג יזמים וקבלנים

פרויקט בתחום הנדל“ן הוא בדרך כלל פרויקט הנמשך חודשים רבים, ואפילו שנים. ועוד לפני שמתבצעות העבודות באתר הבנייה, ישנם תהליכים בירוקרטיים ומשפטיים רבים שאותם צריך לעבור.

לצורך הדוגמה הפרויקט עשוי לכלול רכישת קרקעות, עסקאות קומבינציה, הסכמי שיתוף במקרקעין, התנהלות מול ועדות בנייה, מנהל מקרקעי ישראל וגופים נוספים. לכל אורך הדרך אתם זקוקים לליווי משפטי; עו“ד מקרקעין ילווה את כל התהליכים ויבטיח את יעילותם. כל דבר יתבצע במסגרת חוזה משפטי המגן על זכויותיהם של הקבלנים והיזמים.

ייצוג יזמים וקבלנים נדרש בכל סוג של פרויקט. אלו יכולים להיות פרויקטים של תמ“א 38 והתחדשות עירונית; בהם יש צורך לנהל משא ומתן מול דיירים ולהתנהל מול רשויות. זהו יכול להיות פרויקט של הקמת בנייני מגורים, פרויקט של שיפוצים, הקמת נדל“ן מסחרי ועוד. בכל סוג של פרויקט ישנן דרישות אחרות, צרכים משפטיים אחרים ורשויות שונות המעורבות בו.

במסגרת שירותי המשרד תוכלו ליהנות ממגוון שירותים הכולל:

  • בדיקות נאותות ובדיקות היתכנות לעסקה.
  • סיוע בעת רכישת המקרקעין והכנת חוזים.
  • עריכת הסכמי פינוי בינוי, הסכמי רכישה, הסכמי מכר, הסכמי קומבינציה, קבוצות רכישה.
    תכנוני מס אופטימליים.
  • טיפול ודיווח מול רשויות וגופים מנהליים כמו מנהל מקרקעי ישראל, ועדות התכנון והבנייה, רשויות המס, רשויות מקומות, הקרן הקיימת לישראל ועוד.
  • הכנת המסמכים עבור הבנקים והגופים הממנים.
  • חוזים מול קבלנים, ספקים ואנשי מקצוע.
  • ייעוץ בענייני מיסוי מקרקעין

סוגיות המס יכולות להיות סוגיות מרכזיות בעסקאות מקרקעין. תלוי בסוג הפרויקט, אתם עשויים להידרש לשלם מע“מ, מס רכישה, מס שבח והיטלים שונים. מדובר בהוצאות גדולות אשר עלולות להשפיע גם על כדאיות הפרויקט.

אחד התפקידים של משרד עורכי דין מקרקעין, בעת ייצוג יזמים וקבלנים, הוא לבחון את סוגיות המס. חשוב שתקבלו את התמונה המלאה ותיקחו בחשבון את הוצאות המס במסגרת התנהלותכם התקציבית. אינכם רוצים להיות מופתעים משומות מס גבוהות הפוגעות בכדאיות העסקה.

למעשה עורך דין מקרקעין מסייע בתכנון מס אופטימלי, דבר המעניק לכם ערך רב. עו“ד מקרקעין שולט היטב במדיניות המס, ויודע לתכנן את דרכי הפעולה המאפשרות ליהנות מהפטורים וההטבות השונות הקיימות בחוק.

משרד עורכי דין מקרקעין

משרד עורכי דין מקרקעין – מישאל גאון

עורך הדיו מישאל גאון הוא בעל ניסיון של שנים בתחום הנדל“ן. במהלך שנות עבודתו הרבות הוא עסק בכל ההיבטים של תחום הנדל“ן, ובפרט ליווי משפטי לפרויקטים גדולים, יזמות וקידום פרויקטים, תמ“א 38, תכנון ובינוי בנייני מגורים ועוד.

משרדינו מחובר אל השטח ויש לנו הכרות קרובה עם כל הגורמים המעורבים, וכל ההיבטים של התחום. הניסיון הרב שלנו מעניק לכם ערך מוסף וביטחון בכל סוג של עסקת מקרקעין ופרויקט אותו רוצים להוציא לפועל.

משרדינו תמיד פועל בשקיפות מול הלקוח. אנו בודקים כל סוגיה בקפדנות, אך מול החוק והתקדימים המשפטיים, וכך אנו מעניקים לכל יזם וכל קבלן פתרון בהתאמה אישית.

משרדינו נמצא ברחוב ההגנה 13 ראשון לציון, מגדל ירון מילר. הוראות הגעה בגוגל

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

שאלה? כתבו לנו!

נשמח להכיר!

לשבת יחד זה תמיד הכי טוב… מוזמנים לתאם אתנו פגישת היכרות ללא עלות ולבחון את הדרכים שבהן תוכלו להיעזר במומחיות שלנו. הקפה עלינו!

כתבו לנו:

עדיין לא בטוחים אם אתם רוצים לצאת לדרך? בדרך לעסקת נדל"ן ויש לכם שאלות? אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה.

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.