עורך דין מקרקעין בתל אביב

עורך דין מקרקעין תל אביב

עורך דין מקרקעין בתל אביב מעניק את מעטפת השירותים המשפטית בכל סוג של עסקת מקרקעין ונדל“ן. עסקאות נדל“ן, בין אם אלו הפשוטות ביותר, כמו רכישת דירת מגורים, ועד עסקאות מורכבות הכוללות הסכמי קומבינציה והסכמי שיתוף, תמיד יש בהן מורכבות משפטית וסיכונים. עו"ד מקרקעין תל אביב מאפשר לכם לקיים את אותן העסקאות בצורה בטוחה וגם יעילה ומביא איתו הרבה ערך מוסף.

אנשים רבים מוטרדים מכל הנושא של שכר טרחה עו“ד מקרקעין, אך כאשר בוחנים את הבעיות האפשרויות מבינים שזו השקעה נכונה.

עוד מקרקעין בתל אביב

עו“ד מקרקעין בתל אביב

כאשר מדובר ברכישה או מכירה של נכס, רובנו מבינים כי יש צורך לפנות אל שירותיו של עורך דין מקרקעין תל אביב, אך האמת שאפילו כאשר מדובר בשיפוץ משמעותי בנכס, יש צורך בחוזה משפטי ברור. כולם יודעים ששיפוץ הבית, כמו גם שיפוץ של נכס מסחרי, יכול להיות כאב ראש גדול. עורך דין לענייני מקרקעין אמנם לא יכול למנוע רעש ואבק, אך הוא יכול לסייע לכם לנהל את השיפוץ בצורה מסודרת, עם חוזה ולוחות זמנים.

עו"ד מקרקעין בתל אביב יכול לסייע לכם לגבש הסכם שיפוצים מול הקבלן, הסכם המגדיר בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים מה אתם מקבלים ומה אתם נותנים; הסכם היורד לפרטי הפרטים וקובע את כל הפרטים הקטנים של עבודת השיפוץ, מה כלול ומה לא כלול; מהם תחומי האחריות של הקבלן; מהם לוחות הזמנים; באלו חומרים ישתמשו; מהן הזכויות שלכם במקרה של הפרת התנאים וכו‘.

עצם קיומו של חוזה שיפוצים ברור כבר מונע בעיות. הקבלן יודע שכל עיכוב מיותר וכל התנהלות לא מקצועית עלולה לעלות לו ביוקר, ולכן הקבלן מקפיד לבצע את העבודה כנדרש ולהימנע מבעיות משפטיות.

עוד מקרקעין תל אביב

עורך דין מקרקעין בתל אביב

ישראלים רבים רוכשים דירות במסגרת הסכמי רכישה. יש בהם פוטנציאל לחיסכון בעלויות תיווך ואף הטבות מס. אך שמענו על לא מעט מקרים שאנשים איבדו את כל כספם בפרויקטים כושלים, בעיקר בעקבות חוסר אחריות של קבלנים. אינכם רוצים להיות עוד מקרה ששומעים עליו בחדשות, ולכן חשוב עו"ד מקרקעין תל אביב שילווה את כל העסקה. עורך הדין יכול לבצע את כל הבדיקות המקדמיות, את הזכויות, הערבויות הבנקאיות, הסדרי התשלום, החוזים עם הקבלנים המעורבים ועוד. בכל שלב ושלב ישנו פוטנציאל לבעיות אשר עלולות לעלות לכם ביוקר ולגרום לכם לאבד את כל כספכם.

הנושא של קבוצות רכישה מורכב מאוד ולכן חשוב לעבוד עם עורך דין מקרקעין תל אביב בעל ניסיון בתחום.

עורך דין מקרקעין בתל אביב

עו"ד מקרקעין תל אביב

גם בעת רכישת דירה מקבלן, חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין בתל אביב. אנשים רבים מניחים שעסקות אלו הן בטוחות ופחותות סיכונים, זאת בהשוואה למקרה של רכישת דירה מיד שנייה. הרושם הזה אינו מדויק, הסיכונים אמנם שונים באופיים, אך הם קיימים.

הם יכולים להיות דברים קטנים, כמו למשל קבלן שמאחר את מועד מסירת הדירה בכמה שבועות. לכאורה פרט קטן, אך עלול לגרום לכם להוצאות גדולות וליצור מצבים מורכבים כאשר יש לכם דירה בשכירות שאתם צריכים לעזוב, או שאתם מוכרים דירה לצורך קניית דירה חדשה. יכולים להיות גם מקרים שבהם ישנם פרטים בדירה שאינם תואמים למה שסוכם, מקרים של ליקויי בנייה בדירה ואפילו קבלנים שפשטו רגל במהלך העבודות.

לכן גם בעת רכישת דירה חדשה, יש צורך בליווי משפטי של עו"ד מקרקעין בתל אביב.

עורך דין מקרקעין תל אביב

עורך דין מקרקעין תל אביב

אחד ההיבטים של עסקאות מקרקעין הוא היבטי המיסוי. בין אם אתם מוכרים או רוכשים נכס, תמיד ישנן סוגיות מיסוי מקרקעין. חשוב מאוד להבין את ענייני המיסוי מכיוון שמדובר בסכומים גבוהים, ואלו אפילו יכולים להשפיע על כדאיות העסקה.

עורך דין מקרקעין בתל אביב מביא איתו ידע נרחב בסוגיות של מיסוי מקרקעין. הוא מסייע לכם לראות את התמונה המלאה ולעשות את כל השיקולים הנכונים, כך לא תהיו מופתעים כאשר תדרשו לשלם את המס.

אך מדובר בעוד הרבה יותר מזה, עו"ד מקרקעין תל אביב מסייע לכם לעשות את תכנוני המס הנכונים. במסגרת החוק ישנם כלים שונים שבהם ניתן להשתמש על מנת להפחית את שומת המס ואפילו לקבל פטור במקרים מסוימים ממס רכישה או מס שבח. בעזרתו של עורך דין מומחה למקרקעין ניתן לעשות את תכנוני המס האופטימליים.

זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין תל אביב? הגעתם אל המקום הנכון. עורך הדין מישאל גאון מביא איתו ניסיון רב בתחום דיני המקרקעין וליווי עסקאות עבור המגזר הפרטי והעסקי. אצלנו תוכלו לקבל חבילה שלמה של שירותים משפטיים המלווים אתכם בכל שלבי העסקה ומעניקים לכם ביטחון, שקט נפשי, הגנה משפטית ומיסוי מופחת.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.