עורך דין מקרקעין במרכז

עורך דין מקרקעין במרכז

עורך דין מקרקעין במרכז הוא זה המטפל בכל ההיבטים המשפטיים של עסקאות נדל“ן. מדובר בתחום רחב למדי המתחיל כבר בבדיקות הרקע על הנכסים, בעלי הנכסים, השוכרים או המוכרים, וממשיך להיבטים של ניהול משא ומתן וטיפול בכל השלבים הבירוקרטיים של העסקה.

עו“ד מקרקעין במרכז הוא זה שצריך לוודא כי האינטרס של הלקוח ישמר בכל עת. עליו לבחון את הנכס ולזהות כל כשל אשר עלול לגרום לבעיות משפטיות. עליו לקחת את כל הסיכומים ולהפוך אותן לחוזה משפטי מחייב. וכמובן שעליו להכניס בחוזה מענה והגנה משפטית מפני מבחר תרחישים שליליים העשויים להתקיים. עליו לראות הכל בראייה רחבה ולחשוב קדימה, ולתת הגנה משפטית עבור הלקוח.

ללא עזרתו של עו“ד נדל“ן אתם לוקחים על עצמכם סיכונים מיותרים. אתם תמצאו את עצמכם משקיעים זמן רב בהליכים בירוקרטיים ומתנהלים בחוסר וודאות הגוזלת לכם זמן רב ומוסיפה עוד סיכונים מיותרים לעסקה.

עוד מקרקעין במרכז

עו"ד מקרקעין במרכז

לצד כל מה שכבר הזכרנו, עורכי דין מקרקעין עושים גם עבודה רבה בכל מה שקשור לתכנוני מס. מס הוא חלק מכל עסקת מקרקעין; לדוגמה זה יכול להיות מס רכישה כאשר אתם רוכשים דירה או מס שבח כאשר אתם מוכרים נכס. סכומי המס גבוהים למדי, ולכן עליכם להיות מודעים לסכומים. עורך דין מומחה לנדל“ן יודע לערוך את חישובי המס, וכך תוכלו לראות את התמונה המלאה של העלויות בעסקה.

מעבר לזאת עורך דין מקרקעין במרכז יודע כיצד לערוך תכנוני מס נכונים, על מנת לבצע אופטימיזציה של תשלום המס. במקרים מסוימים ישנו פטור ממס, ובמקרים אחרים ישנן מדרגות מס שונות. באמצעות תכנון נכון של העסקה ניתן לחסוך בתשלומי המס. אם יש לכם איזה ספק לגבי נחיצותו של עורך דין לענייני נדל“ן, סוגיית המס בפני עצמה היא סיבה מוצדקת לשכירת שירותיו. אם אתם שואלים את עצמכם שאלות לגבי מחיר עורך דין קניית דירה, כדאי שתשאלו את עצמכם מהו המחיר שתשלמו ללא עורך דין – אתם עלולים לאבד את כל כספכם בתרחישים מסוימים.

רוצים לדעת כמה עולה עורך דין מקרקעין? אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ במשרדינו.

עורך דין מקרקעין במרכז

עורך דין לענייני מקרקעין מעניק ללקוחותיו סיוע במגוון תחומים הקשורים לענייני נדל“ן ומקרקעין. אלו עשויים לכלול קבוצות רכישה, הסכמי קומבינציה, הסכמי שיתוף, יזמות בתחום הנדל“ן, חוזה שיפוצים, חוזה שכירות של נדל“ן מסחרי, השקעות נדל“ן, ייצוג בפרויקטים של תמ“א 38, ניהול נכסים, חוזים, רכישת דירה מקבלן, ליקויי בנייה, תכנוני מס, נחלות חקלאיות ועוד.

כל מקרה מביא איתו מצבים משפטיים מורכבים, הליכים בירוקרטיים, סיכונים ואינטרסים שונים. לכן חשוב שתבחרו בעורך דין מנוסה המסוגל לספק לכם ערך. מדובר בעסקאות גדולות ועתירות סיכונים,ללא עו"ד מקרקעין במרכז אתם לוקחים על עצמכם סיכונים מיותרים.

כולנו שמענו על אנשים שהשקיעו בקבוצות רכישה ואיבדו את כל כספם; אנשים שחלמו לשפץ את ביתם בפרויקט תמ“א 38 והסתבכו עם הקבלן הלא נכון; אנשים שרכשו דירות ולאחר מכן התגלה שמוכר הדירה הוא בכלל לא בעל הזכויות בנכס. אלו הם תרחישים קיצוניים, אך הם אפשריים. אך גם בעיות קטנות יותר עלולות לגרום לכם להוצאות רבות. אל תיקחו סיכון, עסקאות מקרקעין חייבות להתבצע בליווי מלא של עורך דין מקרקעין במרכז כבר מהרגע הראשון.עורך דין מקרקעין במרכז

עורך דין נדל“ן מומלץ

עסקת נדל“ן היא בדרך כלל העסקה הגדולה ביותר שהאדם הממוצע עושה במהלך חייו; זאת כמובן במונחים כלכליים. אך לא רק שהיא הגדולה ביותר, היא גם החשובה ביותר. דירת המגורים שתרכשו או תבנו היא המקום שבו תגדלו את משפחתכם ותגשימו את כל החלומות. לכן אתם רוצים לעשות את הדברים כפי שצריך ולכן אתם זקוקים לעורך דין מומלץ ובעל ניסיון עשיר בתחום דיני המקרקעין.

זקוקים לשירותי עו"ד מקרקעין במרכז? כאן במשרד עורכי דין מישאל גאון תוכלו לקבל את כל השירותים המשפטיים בדרך אל עסקת מקרקעין בטוחה ומשתלמת. אצלנו תוכלו לקבל שירות אישי מכל הלב ומתן פתרון משפטי עבור הצרכים של כל לקוח, מרוכשי דירת מגורים ועד המחפשים להשקיע בנכסים ובפרויקטים. אנו נעזור לכם בבדיקת נאותות העסקה, הסדרת התנאים בעסקה, עריכת חוזה משפטי, תכנוני המס והעברת הבעלות על הנכס.

לצורך נוחיותכם, הוראות הגעה למשרדינו בגוגל מפות.

 

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.