עו"ד מקרקעין

עוד מקרקעין

עו“ד מקרקעין מלווה את לקוחותיו במגוון עסקאות נדל“ן ומקרקעין ומעניק להם יעילות, מהירות, ביטחון וחיסכון כלכלי. עורך דין מקרקעין ונדלן מלווה לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים בכל סוג של עסקה, החל מרכישת דירת מגורים ועד השקעות בנדל“ן מסחרי. עסקאות נדל“ן הם תמיד עסקאות בסכומים גבוהים, ורק טבעי שנחפש לחסוך בעלויות. מה שמביא אנשים לשאול את השאלה האם שכר טרחה עורך דין מקרקעין הוא הוצאה מוצדקת, או שאפשר להימנע ממנה ולהסתדר לבד (למשל באמצעות חוזים סטנדרטים של הקבלן).

במאמר זה נסביר לכם על העבודה של עו"ד מקרקעין ונדל“ן והערך שהוא מעניק ללקוחותיו, ונציג לכם גם מחירון עורך דין מקרקעין וכל מה שצריך לדעת על התשלום.

עו"ד מקרקעין

עורך דין לענייני מקרקעין מתעסק במגוון סוגים של עסקאות, גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי. מבין העסקאות השכיחות ישנן עסקאות של רכישת דירה מיד שניה וקנית דירה מקבלן. וכמובן שלא רק הרוכשים זקוקים לסיוע משפטי, גם מוכרי הנדל“ן זקוקים לעזרתו של עו"ד מקרקעין לצורך הסדרת עניינים משפטיים הקושרים לנכס ולצורך הסכם מכר המבטיח את זכויותיהם.

מלבד המקרים הפשוטים של רכישת דירה מקבלן או רכישת דירה יד שניה, ישנם עוד סוגים שונים של עסקאות בתחום: מכירת נחלות חקלאיות, הסכמי קומבינציה ויזמות נדל“ן, עסקאות נדל“ן מסחרי, תמ“א 8 והתחדשות עירונית, עסקאות מתנה, שיפוצים בנכס, קבוצות רכישה ועוד. כל עסקה מביאה איתה את הסיכונים שלה, מסיכונים משפטיים וסיכונים כלכליים; אך שניהם בסופו של דבר הם בעלי עלות כלכלית. אך שלא נסתכל על זה, שכר טרחה עורך דין מקרקעין הוא הוצאה קטנה לעומת פוטנציאל החיסכון והערך המוסף שניתן לקבל.

שכר טרחה עורך דין מקרקעין

עו"ד מקרקעין ונדל“ן

לפני שבוחרים עורך דין מקרקעין ונדלן חשוב להבין מה אתם מקבלים ממנו. לא כל עורך דין מציע את אותם השירותים (וגם לא מביא את אותו הניסיון) ולכן חשוב לתאם ציפיות. אתם עשויים לקבל אצל עורך דין מקרקעין מחיר טוב יותר, אך לא להבין שישנם דברים שהוא לא מטפל בהם. כאשר אתם מחפשים עורך דין לענייני נדל“ן כדאי לשים לב לנקודות הבאות ולוודא שהן כלולות בשירות:

בדיקות משפטיות – עו"ד מקרקעין ונדל“ן יבצע מגוון בדיקות משפטיות כמו על שם מי רשום הנכס בטאבו, האם ישנן זכויות לצד שלישי, שעבודים עיקולים, זכויות בנייה וכו‘.

ניסוח חוזה/בדיקת חוזה – חוזה הוא אחד הדברים החשובים בכל עסקת מקרקעין ונדל“ן. זהו יכול להיות הסכם מכר או חוזה שכירות. עורך דין מומלץ לנדל“ן יכול לנסח עבורכם חוזה המבטיח את הזכויות שלכם. או כאשר ישנו חוזה מוכן, כמו למשל בעת קניית דירה מקבלן, עורך הדין יכול לבדוק את החוזה בטרם החתימה ולהכניס את השינויים הדרושים.

תכנון מס – בעת רכישת דירה יש לשלם מס רכישה, ובעת מכירת דירה יש לשלם מס שבח. לא משנה באיזה צד אתם נמצאים, תמיד צריך לשים דגש על תכנוני המס הנכונים. חוקי המס של ישראל מגדירים מדרגות מס שונות, הטבות ופטורים. צריך לקחת בחשבון את חישובי המס, מכיוון שבסופו של דבר הן חלק מהתקציב שלכם. אך מעבר לזאת, חשוב לדעת כי באמצעות תכנון מס נכון, ניתן להפחיתם. בהקשר הזה, עורך דין מקרקעין מחיר מתגמד לעומת החיסכון שניתן להשיג.

עורך דין מקרקעין מחיר

עורך דין מקרקעין ונדלן

מלבד הדברים שהזכרנו, עו"ד מקרקעין מסייע לכם בכל מה שנוגע לרישום בטאבו. למשל כבר בשלב הראשון יש לרשום הערת אזהרה על הנכס, ובהמשך לרשום את הנכס על שמכם. זהו הליך בירוקרטי אותו עורכי דין מקרקעין יכולים לבצע ביעילות.

ישנן גם פרוצדורות הקשורות לטיפול במשכנתה. עליכם להגיש לבנק מסמכים מאומתים על ידי עורך דין, כמו למשל התחייבות לרישום המשכנתה.

אלו הם עוד פרטים המוסיפים נוחות ויעילות לכל עסקת נדל“ן.

מחירון עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין מחיר

אז כמה משלמים לעורך דין מקרקעין? שכר טרחה עורך דין מקרקעין מחושב לפי אחוזים משווי העסקה, בתוספת מע“מ. בדרך כלל הטווח המקובל הוא 0.5%-2% משווי העסקה. לא קיים מחירון עורך דין מקרקעין קבוע, הסכום משתנה בהתאם לשווי הכולל של העסקה, המוניטין של עורך הדין ומורכבות העסקה.

אל תשכחו שיש לקחת בחשבון גם עלויות נוספות כמו נוטריון, שמאי מקרקעין, יועץ משכנתאות, אגרות ובמקרים מסוימים גם דמי תיווך.

בעת ההתקשרות עם עו"ד מקרקעין ונדל“ן נערך הסכם שכר טרחה המגדיר את אופן החישוב של הסכום, את התמורה שאתם מקבלים ואת תנאי התשלום.

עוד מקרקעין ונדלן

מחירון עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין ונדלן מספק לכם שירותים שונים הקשורים לעסקאות נדל“ן. לא תמיד רכישה עומדת על הפרק ולא תמיד זהו ליווי מלא. למשל לפעמים אנשים רוצים רק בדיקת חוזה שכירות או חוזה רכישה, לפעמים לצורך טיפול במסמכים מול הרשויות ולפעמים עבור ניהול משא מתן וניהול עסקאות מורכבות בתחום היזמות, עסקאות העשויות לכלול בו זמנית חוזים מול גופים שונים.

עוד מקרקעין

שכר טרחה עורך דין מקרקעין

למרות שתרצו לחסוך בעלויות, לא ניתן לוותר על ליווי משפטי בעסקאות נדל“ן. הסיכונים הם גבוהים מאוד ועורכי הדין יכולים לספק לכם הרבה מאוד ערך. הם מספקים לכם את מנגנוני ההגנה השומרים על הכסף שלכם ועל האינטרסים שלכם.

משרדינו נמצא ברחוב ההגנה 13 ראשון לציון, מגדל ירון מילר. הוראות הגעה בגוגל

 

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.