עורך דין קניית דירה

עורך דין קניית דירה

כאשר חושבים על קניית דירה אחד הדברים הראשונים שצריך הוא עורך דין קניית דירה. בין אם מדובר בקניית דירה יד שנייה או קניית דירה מקבלן, עו“ד קניית דירה הוא הדבר המתבקש. אנשים רבים מודאגים לגבי שכר טרחה עורך דין מקרקעין, אך כאשר שוקלים את הדברים מבינים כי עורך דין לקניית דירה דווקא מסייע לכם לחסוך כסף.

עורך דין קניית דירה

עורך דין לקניית דירה מבטיח לכם הגנה על מלוא זכויותיכם כרוכשי הנכס. הוא מתחיל בבדיקות מקדמיות לצורך בדיקת נאותות העסקה וגילוי של כל פרט בעייתי או נורות אזהרה בעסקה. הוא מאפשר לכם להתקדם לעבר העסקה בצורה מהירה ובטוחה, כאשר כל הזכויות והחובות מעוגנות בחוזה משפטי.
במסגרת מעטפת השירותים המשפטיים של עו“ד קניית דירה ניתן להזכיר:

  • ביצוע בדיקות בנוגע למצב הנכס.
  • בדיקות לגבי זהות המוכר.
  • בדיקת הרישום של הנכס בטאבו ובשלבים מתקדמים יותר רישום הדירה על שמכם.
  • עריכת חוזה לרכישת דירה.
  • תכנון מס נכון.
  • התנהלות מול כל הרשויות.
  • עזרה בניהול משא ומתן מול מוכר הנכס.

עורך דין לקניית דירה

עורך דין לקניית דירה

שירותיו של עורך דין קניית דירה הם לא חובה, זוהי החלטה אישית שלכם. אך בהתחשב בסכומים הגבוהים שעומדים על הפרק, הסיכונים וכל הבירוקרטיה שמסביב, זו ללא ספק ההחלטה הנבונה.
ישנם אינספור מקרים בהם אנשים ניסו להתנהל ללא עורך דין, או פנו לעורך דין לאחר שכבר חתמו על זיכרון דברים (דבר שממש אינו מומלץ), והדברים הסתיימו בעגמת נפש רבה והוצאות גדולות.

לא כולם יודעים מה יש לבדוק בעת קניית דירה, ועלולות להתעורר בעיות שונות בנכס. כמו עיקולים, שעבודים, בעיות בבעלות, ליקויי בנייה שאינכם מודעים אליהם ועוד. יש דברים שאינם קריטיים, כלומר ניתן להסדיר אותם לפני שמבצעים את העסקה. אך יתכנו גם דברים שאינכם מודעים אליהם העלולים לסבך אתכם בבעיות רבות.

כאשר אתם נעזרים בשירותיו של עו“ד מקרקעין אתם מקבלים את התמונה המלאה על הנכס ויש לכם את כל הכלים לשפוט האם העסקה כדאית.

לדוגמה בדיקת נסח הטאבו היא אחד הדברים החשובים ביותר. בנוסח הטאבו תוכלו לדעת מי בעלי הזכויות בנכס, האם ישנם שעבודים או עיקולים ועוד מידע חיוני כמו הצמדות שיש לנכס (למשל חנייה).

אסור להיות תמימים כאשר רוכשים דירה. למשל מוכר הנכס עשוי להציג לכם חנייה שהשתמש בו ולטעון שזו חנייה השייכת לדירה שלכם. אך בפועל יתכן כי אלו מילים ריקות מתוכן והחנייה אינה נכללת בהצמדות לדירה. וזוהי רק דוגמה קטנה, עשויות להיות בעיות שונות כמו קבלנים שאינם עומדים בלוחות זמנים, ליקויי בנייה, אי התאמה של מפרט הנכס לבין מה שסוכם ועוד. הליווי המשפטי מעניק לכם את מנגנוני ההגנה מכל התרחישים שאפילו אינכם רוצים לדמיין.

עוד קניית דירה

עו"ד קניית דירה

אחת הסוגיות החשובות בעת רכישת דירה היא סוגיית המס. זוהי סוגיה שצריכה להטריד גם את המוכר וגם את הקונה. רוכשי דירות נדרשים לשלם מס רכישה ומוכרי דירות צריכים לשלם מס שבח. אך מדרגות המס משתנות וישנם גם מקרים רבים של פטורים. שיקולי המס צריכים להיות אחד השיקולים שלכם בעת ביצוע העסקה.

וכאן בא לידי ביטוי עוד יתרון חשוב של עורך דין לענייני מקרקעין. יש לו הכרות גדולה עם כל חוקי המס והוא יכול לסייע לכם לבצע תכנוני מס מורכבים המסייעים להפחית בנטל המס. לצורך הדוגמה, רוכשי דירה שנייה נחשבים כרוכשי דירה להשקעה ולכן מוטל עליהם מס רכישה בשיעור גבוה יותר. לעתים ניתן לרקום פתרונות יצירתיים כמו למשל עסקת מתנה מול בני זוג. זה ללא ספק חלק מהערך המוסף של עורך דין קניית דירה.

עורך דין קניית דירה

עורך דין מקרקעין

במשרד עורכי דין מישאל גאון, עורך דין מקרקעין, תוכלו לקבל את כל הסיוע המשפטי בעת רכישת דירה חדשה מקבלן ובעת רכישת דירה מיד שנייה. אנו מביאים איתנו ניסיון רב בעסקאות במגזר הפרטי והעסקי. יש לנו את היכולת לראות קדימה ולזהות בעיות עוד לפני שהן מתרחשות. אנו מתנהלים מול הלקוח בשקיפות מלאה ומסייעים לכל אחד לקדם עסקה בצורה מוצלחת ובטוחה.

שימו לב כי לעתים הקבלן עשוי להציע לכם הסכם מכר שניסחו עורכי דינו. היו זהירים מאוד לפני שאתם חותמים על הסכם שכזה. ההסכם נוסח על ידי עורכי דינו של הקבלן והוא בדרך כלל אינו מאוזן. כלומר הוא מבטיח את כל זכויותיו של הקבלן ומשחרר אותו מהרבה חובות. עו“ד קניית דירה הוא עורך דין מטעמכם המוודא כי הסכם המכר מייצג את האינטרסים שלכם. אל תמהרו לחתום על שום חוזה מבלי שבדק אותו עורך דין לקניית דירה מטעמכם.

משרדינו נמצא ברחוב ההגנה 13 ראשון לציון, מגדל ירון מילר. הוראות הגעה בגוגל

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

שאלה? כתבו לנו!

נשמח להכיר!

לשבת יחד זה תמיד הכי טוב… מוזמנים לתאם אתנו פגישת היכרות ללא עלות ולבחון את הדרכים שבהן תוכלו להיעזר במומחיות שלנו. הקפה עלינו!

כתבו לנו:

עדיין לא בטוחים אם אתם רוצים לצאת לדרך? בדרך לעסקת נדל"ן ויש לכם שאלות? אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה.

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.