עו"ד לענייני נדל“ן

⁨עוד לענייני נדל“ן ⁩

עו“ד לענייני נדל“ן מעניק סיוע למגוון לקוחות המתמודדים עם סוגיות הקשורות לתחומי הנדל“ן והמקרקעין. למשל רבים יפגשו אותו כאשר ירצו שיכין עבורכם הסכם לרכישת דירה או הסכם שכירות בלתי מוגנת, אך בתוך עולם הנדל“ן והמקרקעין ישנן עוד סוגיות רבות ומורכבות; ובכולן יש צורך בעזרה משפטית.

עורך דין מתמחה בנדלן הוא עורך דין שבחר להשקיע את כל האנרגיה המקצועית שלו בתחום, וכך רכש ניסיון רב ההופך אותו לסוג של מומחה. חשוב להבהיר כי בלימודי המשפטים אין התמחות בתחום הנדל“ן. זהו אחד ההיבטים של המשפט האזרחי. אך לצורך הדוגמה גם ענייני משפחה נחשבים לתחום המשפט האזרחי. ובכל זאת, ישנו הבדל בין עו“ד אזרחי שעוסק רוב זמנו בגירושין והסכמי ממון, לבין עורך דין אזרחי העוסק רוב זמנו בסוגיות מתחום המקרקעין.

עו"ד נדל"ן בראשון לציון, מישאל גאון, בחר להקדיש את רוב זמנו לתחום הנדל“ן והמקרקעין, וכך רכש לעצמו מוניטין של עורך דין המוביל בתחום זה. למשרדינו קבלות רבות בתחום, ואנו מעניקים סיוע וליווי משפטי לכל העוסקים בתחום, מאנשים פרטיים ועד קבלנים ויזמים.

עורך דין מתמחה בנדלן

עורך דין מתמחה בנדלן

אז מה תפקידו של עו"ד לענייני נדל“ן? ובכן, עורך הדין יכול לעסוק בסוגיות שונות, מתביעה על איחור במסירת דירה ועד ייצוג יזמים המבקשים להקים מגדל משרדים. אך בכל תחום שבו הוא עוסק הוא מעניק ערך הנוגע לתחומים הבאים:

ייעוץ משפטי – כאשר מדברים על מקרקעין תמיד מדברים על סכומי כסף גדולים, תקנות וחוקים ורשויות שונות המעורבות בכל הליך. בין אם מדובר בוועד בית הרוצה להוציא אל הפועל פרויקט התחדשות עירונית, או חברה גדולה המעוניינת ליזום פרויקט נדל“ן מסחרי, יש תמיד צורך בייעוץ משפטי. לפני שמשקיעים סכומים גדולים יש צורך להתייעץ עם עורך דין מקרקעין. הוא יכול לעשות לכם סדר בדברים, ולתת אוריינטציה כללית לגבי סיכונים, קשיים ובעיות שונות העלולות להתעורר.

בדיקות מקדימות – לפעמים אנו נלהבים לבצע עסקה. אולי הציעו לכם לרכוש מגרש במחיר מציאה, אולי אתם לחוצים למצוא קונה לדירה. לא סתם אומרים החיפזון הוא מן השטן. לפני כל עסקה, קטנה או גדולה, יש לבצע בדיקות שונות – גם לגבי הנכסים וגם לגבי האנשים או החברות המעורבים באותן העסקאות. עו"ד נדל"ן בראשון לציון יכול לבצע עבורכם את כל הבדיקות, והוא יודע מה לבדוק ואיך לבדוק. למשל תמיד חשוב לבדוק מי בעלי הנכס, האם ישנן הערות אזהרה, היסטוריית האשראי של האדם מולו אתם מנהלים עסקים ועוד.

הליכים בירוקרטיים – כל עסקת מקרקעין דורשת הליכים בירוקרטיים שונים. לעתים אלו אישורים שונים שיש להשיג על מנת להתחיל פרויקט בנייה. לפעמים אלו ההליכים לשינוי הבעלות על הנכס וכו‘. עו“ד מקרקעין יודע להתנהל מול כל הגופים הרלוונטיים. אלו יכולות להיות ועדות בנייה, משרדי ממשלה, בנקים וחברות אשראי, רשות מקרקעי ישראל, אגודות שיתופיות ועוד. עורך הדין יטפל בכל ההליכים הבירוקרטים ויחסוך לכם זמן וכסף.

ביטחון – למעשה תחת המונח ביטחון באים לידי ביטוי שירותים רבים שמעניק עורך הדין. אלו יכולות להיות הבדיקות המקדימות שהוא יבצע, ובהן עלולות להתגלות נורות אדומות. ואלו יכולים להיות כל מנגנוני הביטחון שהוא יכניס אל תוך החוזה, על מנת להגן עליכם מפני כל מיני תרחישים אפשריים.

תכנון מס – בכל עסקת נדל“ן ישנם ענייני מיסוי, ואלו עשויים להיות סכומים נכבדים. לפעמים אפילו סכומים המשפיעים על כדאיות העסקה או לפחות סכומים שיש לקחת אותם בחשבון בעת בניית תכנית התקציבית. ומנגד, ישנם אינספור חוקים המעניקים הנחות ופטורים שונים. היתרון של עורך דין מתמחה בנדלן הוא היכולת שלו לתכנן אסטרטגיות להפחתת נטל המס. יש לו הכרות עם כל סוגיות המס הקשורות להעברת נכס ללא תמורה, רכישת דירה שנייה, ירושה של דירות ועוד. בכל מצב שכזה ישנן דרכים ופעולות היכולות להפחית את נטל המס.

עוד נדלן בראשון לציון

עו"ד לענייני נדל“ן

עו"ד לענייני נדל“ן מתעסק במגוון נושאים שונים, להלן כמה דוגמאות:

רכישת דירה / מכירת דירה – עורך הדין מסייע לכל מי שרוצה למכור או רכוש דירה, בין אם זו רכישת דירה מיד שנייה או רכישת דירה מקבלן.
העברת נכס ללא תמורה – העברת נכס במתנה היא דבר שכיח, לפעמים בתור מתנה כמו העברת נכס מהורים לילדיהם, ולעתים לצורך תכנוני מס או העברה בין דורית.

חוזה שכירות ליחידת דיור – ישנם אנשים המחזיקים ביחידת דיור אותה הם רוצים להשכיר. עורך הדין יסייע להכין חוזה שכירות קצר ליחידת דיור.
התחדשות עירונית – פרויקט תמ“א 38 מביא איתו מורכבות משפטית גדולה. לצד הפוטנציאל הגדול של הפרויקט, יש הרבה קשיים בדרך למימושו, כמו גם סיכונים. בעזרת עורך הדין ניתן לקדם את הפרויקט, לנהל משא ומתן מול הקבלנים ולנהל את ההליך הבירוקרטי. והכל בצורה בטוחה ופחותת סיכונים.

⁨עוד לענייני נדל“ן ⁩

עו"ד נדל"ן בראשון לציון

משרד עורכי דין מקרקעין מישאל גאון עומד לשירותכם בכל סוגיה משפטית. אנו מביאים ניסיון רב בתחום, ועסקנו בו מזוויות שונות. רכשנו ניסיון בפרויקטים גדולים וקטנים כאחד. יש לנו הכרות עם כל ההליכים המשפטיים, הגופים השונים וכל התהליכים האופייניים לעולם היזמות והנדל“ן. עסקת הנדל“ן שלכם מתחילה כאן אצלנו, אנו נעשה הכל על מנת לאפשר עסקה בטוחה ומשתלמת.

עקבו אחרינו גם ברשתות החברתיות

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

Call Now Button