שכר טרחה עורך דין נדלן

עוד נדלן

שכר טרחה עורך דין נדלן הוא התשלום שלכם תמורת עבודתו של עו“ד נדל“ן. במאמר זה נענה על השאלה כמה עולה עורך דין מקרקעין ונסביר את הנקודות החשובות. אך עוד לפני זה כדאי להדגיש את החשיבות של עוד נדלן ומדוע זוהי אינה הוצאה מיותרת.

עוד נדלן

עוד נדלן

עורך דין לענייני מקרקעין מעניק ייעוץ וליווי מלא בכל סוג של עסקאות מקרקעין. ישנם סוגים שונים של עסקאות מקרקעין, כמו לדוגמה רכישת דירה יד 2, חוזה שכירות לעסק או עסקאות קומבינציה. לכל עסקה ישנם מאפיינים שונים, תשלומי מס שונים, התנהלות בירוקרטית שונה וכמובן גם סיכונים שונים.

עו“ד נדל“ן יכול לסייע לכם בכל השלבים של העסקה, כבר מביצוע הבדיקות המקדימות ועד עריכת החוזה והעברת הבעלות. הערך של עורך הדין בא לידי ביטוי בכמה היבטים:

מעניק לכם ביטחוןעורכי דין מקרקעין מעניקים לכם ביטחון. הם יכולים לבדוק פרטים שונים גם לגבי האנשים או הקבלנים מולם אתם עובדים, וגם לגבי הסטטוס של הנכס. הם יכולים לסייע לכם לראות מבעוד מועד כל נקודה בעייתית בעסקה ולבצע את הפעולות הנדרשות על מנת לוודא שהכול תקין והכל נעשה בהתאם לחוק. במקרים מסוימים הם יכולים לזהות בעיות חמורות ובכך ימנעו מכם להיכנס לעסקאות מסוכנות שיעלו לגם ביוקר.

תכנון מס – עסקאות מקרקעין מחויבות בתשלום מס. שני המסים העיקריים הם מס רכישה ומס שבח. עורך דין מיסוי מקרקעין מבצע עבורכם את חישובי המס, כך שלא תהיו מופתעים. הוא מאפשר לכם לראות את התמונה הגדולה ולהבין מהן כל ההוצאות הצפויות לכם, דבר היכול להשפיע על כדאיות העסקה. יתר על כן, עוד נדלן מאפשר לכם לבצע תכנוני מס. במקרים רבים ישנן פעולות מסוימות שניתן לבצע על מנת לקבל פטור או להפחית את נטל המס.

ניהול התהליכים הבירוקרטיים – עסקאות נדל“ן מחויבות ברישום ודורשות התנהלות מול גופים בירוקרטיים שונים. מהעברת בעלות בטאבו ועד התנהלות מול ועדות תכנון ובנייה וגופים שונים. התנהלות זו גוזלת זמן ולא תמיד אתם מודעים לכל ההליכים שיש לבצע. כך שעורך הדין חוסך לכם זמן ומכניס יעילות לתהליך.

שומר על האינטרסים שלכם – הידע המשפטי בדיני המקרקעין וההכרות עם התחום מאפשרות לעורך הדין להבין מה בחוזה משרת את האינטרסים שלכם ומה לא. הוא מסייע לכם בעריכת חוזה המעניק מענה לכל תרחיש ומפחית את הסיכונים הכרוכים בעסקה.

אם חשבתם לחסוך שכר טרחה עורך דין נדלן, בפועל אינכם חוסכים דבר. אתם מוסיפים לעסקה שלכם סיכונים מיותרים שיכולים להתגלות רק בשלבים מאוחרים (אפילו לאחר שנים רבות) ויגרמו לכם להוצאות מיותרות. סביר להניח כי תשלמו גם מס עודף. לכן מוטב לפנות אל עורך דין, הוא מעניק לכם ערך וחיסכון.

שימו לב כי במקרים רבים של רכישת דירה מקבלן, הקבלן מציע לכם חוזה שנערך מטעם עורכי דין מטעמו. במקרים שכאלו אתם עשויים לטעות ולחשוב כי מצאתם סידור נוח החוסך לכם את הצורך בתשלום לעורך דין. בפועל זוהי אחת המלכודות המסוכנות ביותר, זאת מכיוון שעורכי הדין מקפידים לנסח חוזה המוטה לטובת האינטרסים של הקבלן, על חשבון האינטרסים של רוכש הדירה.

שכר טרחה עורך דין נדלן

שכר טרחה עורך דין נדלן

כאשר אנו מדברים על שכר טרחה עורך דין נדלן, אנו בדרך כלל מדברים על הייצוג שהוא מעניק בעת רכישת דירה או מכירת דירה. כל עורך דין רשאי לקבוע את שכר הטרחה, אך הנוהג המקובל הוא כחצי אחוז משווי הנכס (+ מע“מ). כאשר מדובר בנכסים יקרים במיוחד, עורך הדין עשוי להפחית את אחוז העמלה. אך לא רק מחיר הנכס הוא השיקול של עורך הדין בתמחור עבודתו, גם מורכבות החוזה והזמן שנדרש לו על מנת לעבוד עליו.

אך ישנן גם עסקאות מסוגים אחרים בהם תזדקקו לשירותיו של עו“ד נדל“ן. למשל ישנן עסקאות כמו העברת דירה ללא תמורה, הסכם חלוקת עיזבון ונושאי נדל“ן שונים שאינם מחושבים על פי אחוז מהעסקה אלא על פי תמחיר קבוע של עורך הדין.

עוד נדלן

עו"ד נדל“ן

עוד נדלן מעניק סיוע במגוון סוגי עסקאות: חוזה שכירות לדירה, חוזה שכירות לנדל“ן מסחרי, התחדשות עירונית, יזמות נדל“ן, הסכם שיתוף, העברת בעלות לאחר ירושה, רכישת נחלות חקלאיות, מיסוי מקרקעין, עסקאות קומבינציה ועוד. לכל אחת מהעסקאות הללו סיכונים שונים ולכן תמיד חשוב לפנות אל עורך דין מקרקעין לצורך ייעוץ אישי.

ניסיונו של עורך הדין הוא פרמטר חשוב כאשר מחפשים עורך דין מקרקעין מומלץ. ניסיון פרקטי והשתפשפות במקצוע מאפשרים לעורך הדין לראות בצורה טובה יותר את כל הסיכונים והאפשרויות. עורך דיו מנוסה נחשף במהלך עבודתו למקרים שונים הכוללים הצלחות וכישלונות, והוא למד מהם על אופי הבעיות שבדרך כלל מתגלות. הניסיון שהוא מביא שומר עליכם ועל הכסף שלכם.

זקוקים לעורך דין נדלן? עורך דין מישאל גאון עומד לשירותכם.

מצאו אותו בגוגל מפות.

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

Call Now Button