עו"ד התחדשות עירונית

עוד תמא 38 בראשון לציון

עו“ד התחדשות עירונית עומד לשירותכם בכל פרויקט של פינוי ובינוי או תמא 38. בעזרתו ניתן לגבש הסכמות בין הדיירים ולנהל משא ומתן מול הקבלנים על מנת להוציא אל הפועל את הפרויקט, ולסיים בהצלחה.

המילה התחדשות עירונית יוצרת אצל רובנו יחס אמביוולנטי. מצד אחד אנו מזהים את הפוטנציאל להשבחת הנכס, אך מצד שני כבר שמענו סיפורים על פרויקטים שהסתבכו והסתיימו במפח נפש גדול והפסדים כספיים. אז כיצד מצליחים לממש את הפוטנציאל של תכניות ההתחדשות העירונית, ונשארים על הצד הבטוח? התשובה נמצאת אצל עורך התחדשות עירונית בראשון לציון. באמצעות ליווי משפטי ניתן להבטיח את נאותות העסקה ולקיים אותה בצורה בטוחה.

עוד התחדשות עירונית

התחדשות עירונית

אז מהי התחדשות עירונית? ישנם מודלים שונים של התחדשות עירונית כמו פינוי בינוי ותמ“א 38. למרות ההבדלים בין התכניות, הבסיס הוא זהה. זוהי עסקה שבה בעלי הדירות מוכרים ליזם את הזכויות שלהם בנכס, עם דגש על הזכויות הלא ממומשות שהם מקבלים במסגרת התכנית. הקבלן מחדש ומשפץ את המבנה (או הורס ובונה מחדש). בעלי הדירות זוכים בדירה בעלת שווי גבוה יותר. והקבלן מרוויח מתוספות הבנייה.

בתאוריה מדובר בפתרון מושלם. הדיירים מרווחים דירה חדישה ואף גדולה יותר, לצד סביבת מגורים נעימה יותר וחיזוק המבנה. ואילו הקבלנים מצליחים למכור דירות חדשות ולהרוויח מכך כסף. הרשויות מרוויחות חידוש של תשתיות שונות, שיפור פני העיר וגם תוספת של יחידות דיור לאזור. אך בפועל קיימים סיכונים ומכשולים רבים, ולכן חשוב תמיד לעשות זאת בליווי עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון.
ללא ליווי של עו"ד התחדשות עירונית, אתם לוקחים על עצמכם סיכונים רבים. מדובר בעסקאות מורכבות, וכמו תמיד ישנם אינטרסים מנוגדים. עורך דין המייצג את הדיירים יודע כיצד להילחם על מנת לקבל את התמורה המרבית, וגם להשיג את הביטחונות הדרושים על מנת להבטיח כי הפרויקט יסתיים בהצלחה וללא תיתקלו בקשיים כמו למשל קשיי מימון של הקבלן.

עורך דין התחדשות עירונית בראשון לציון

עורך דין נדלן משחק תפקיד חשוב מאוד בכל פרויקט של התחדשות עירונית. באחריותו להעניק ליווי וייצוג משפטי של בעלי הדירות אל מול הקבלנים. עבודתו מתחילה כבר בשלבים המוקדמים של בחירת היזם, וממשיכה אל השלבים האחרונים של תקופת הבדק. בעזרת עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון תהיה לכם חזית אחידה ומגובשת אל מול הקבלן. עורך הדין יבטיח את קיום האינטרסים של הדיירים, ויספק הגנה משפטית אל מול כל הסיכונים הקיימים בעסקה. ניתן לעשות זאת באמצעות העמדת ביטחונות וערבויות.

הדיירים המשתתפים בפרויקט הם בדרך כלל חסרי ידע משפטי, וחסרי ידע בכל הנוגע להליכי בנייה והפרוצדורות של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. עורך הדין מביא איתו ידע משפטי בדיני החוזים, דיני המקרקעין וכל החקיקה והתקנות הרלוונטיות לפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. הוא מפצה על פערי הידע שלכם, ומאפשר לכם להבין את המשמעות של כל מסמך וכל הליך. כך אתם יכולים להבין את משמעות הדברים, ולהימנע מסכנות. וההליך באופן כללי מתנהל ביעילות גבוהה יותר.

  • עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון / פינוי בינוי יסייע לכם להגדיר את כל הנקודות המרכזיות בפרויקט, וזאת במסגרת חוזה משפטי מסודר.
  • הגדרת היקף זכויות הבנייה הנמכרות ליזם.
  • הסדרת הנושא של הדיור החליפי במהלך הפרויקט עם דגש על תשלום שכר הדירה וכל הוצאות המעבר.
  • הגדרת ממפרט הדירות החדשות, שטחן, מיקומן במבנה ועוד.
  • קביעת לוחות זמנים מחייבים עבור הפרויקט.
  • מנגנון ערבויות וביטחונות המבטיחים כי הקבלן יעמוד בהתחייבויות.
  • רישום זכויות הבעלים.

עורך דין התחדשות עירונית בראשון לציון

עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון

כבר בשלבים הראשונים חשוב לפנות אל עורך דין מקרקעין, כלומר לפני שיוצרים קשר עם קבלן ובטח לפני שחותמים על איזה מסמך. כל חוזה שנחתם מול הקבלן, ללא עורך דין מטעמכם, תמיד יהיה חוזה המשקף את האינטרס של הקבלן בלבד ואינו החוזה האופטימלי מבחינתכם.

בטרם בחירת עורך דין התחדשות עירונית בראשון לציון יש לכנס אספת דיירים ולהתחיל לבחון מועמדים לצורך הייצוג המשפטי. חשוב להקפיד שזהו עו“ד בעל ניסיון מוכח בפרויקטים מסוג זה, אחרת אתם שמים את כספכם על קרן הצבי.

יש צורך למצוא עו“ד התחדשות עירונית ולחתום מול הסכם המסדיר את הייצוג המשפטי ואת שכר הטרחה. לאחר שנבחר העורך דין ונחתם ההסכם, יש לייפות את כוחו על מנת שיוכל לפעול בשמם.

עו“ד התחדשות עירונית

לסיכום, בחירה נכונה של עורך דין התחדשות עירונית בראשון לציון תשפיע באופו מהותי על הצלחתו של הפרויקט. חוסר ניסיון והתנהלות חובבנית עשויים להוביל לטעויות קריטיות. חשוב לוודא כי מדובר בעורך דין אשר עסק באופן פעיל בנושאים של התחדשות עירונית והוא מביא איתו את הניסיון הדרוש.

משרד עורכי דין מקרקעין מישאל גאון עומד לשירותכם ומעניק ייצוג משפטי לדיירים במסגרת תכניות תמ“א 38 ופרויקט פינוי בינוי. אנו מכירים את כל הנקודתיות הבעייתיות וכל תרחישי הקיצון אשר עלולים להפוך לבעייתיים. ואנו ערוכים להעניק מעטפת משפטית אשר תפחית את הסיכון ותגדיל את התמורה.

עוד תמא 38 בראשון לציון

משרד עורכי דין מקרקעין

עורך דין מישאל גאון מביא איתו ניסיון רב בתחום הנדל“ן . יש לנו ניסיון בקשת רחבה של תחומים ונגזרות של תחום הנדל“ן. אנו מעניקים סיוע גם ליזמים וקבלנים בפרויקטים גדולים, וגם עבור אנשים פרטיים. במסגרת השירותים המשפטיים אנו מטפלים בסוגיות של קרקעות חקלאיות, בן ממשיך, רכישת דירה יד שנייה, הסכמי שיתוף, עסקאות קומבינציה, קבוצות רכישה ועוד.

שמרו על קשר גם באמצעות הפייסבוק.

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

Call Now Button