בס"ד

עורך דין מומחה לחוזים

עורך דין מומחה לחוזים

עורך דין מומחה לחוזים הוא הכתובת כאשר צריך לנסח חוזה משפטי. חוזים הם הבסיס למערכות יחסים רבות; לצורך הדוגמה חוזה יכול להיות חוזה בין שותפים עסקיים, חוזה שכירות בית פרטי או הסכם ממון בין בני זוג.

ולכן, כאשר מחפשים עו“ד מומחה לחוזים, לצורך עריכת חוזה הקשור לנדל“ן ומקרקעין, יש לחפש אחר עורכי דין מקרקעין. כל עורכי הדין למדו את דיני החוזים, אך לא כל עורכי הדין התמקצעו בסוגיות של נדל“ן ומקרקעין.

קצת על חוזים

בישראל ישנו חוק המכונה חוק החוזים, והוא מסדיר את כל הסוגיות הקשורות לחוזים. וזאת יחדיו עם החוק המשלים שמתייחס לתרופות להפרת חוזה. אין זה אומר שזהו החוק היחידי שבא לידי ביטוי בחוזה – לכל חוזה ישנה חקיקה רלוונטית.

כל עורך דין נדרש להכיר היטב את חוק החוזים, ללא קשר לתחום התמחותו. אך כפי שהבנתם, מכיוון שחוזים נוגעים לתחומים שונים, כאשר מחפשים עו“ד מומחה לחוזים, יש לשים לב לתחום ההתמחות האמתי (במקרה שלנו מקרקעין).

החוק מגדיר את כל המושגים בתחום החוזים, הוא קובע צורה ותנאים לקיום החוזה. וכמובן גם את העילות לביטול חוזה.

עו“ד מומחה לחוזים

עורך דין מומחה לחוזים

עו“ד חוזים מקרקעין מעניק שירותים למגוון לקוחות הכוללים את המגזר הפרטי והעסקי, ועבור כולם הוא מכין חוזים בהתאמה אישית.

במסגרת עבודתו הוא מרבה לעסוק בהסכם מכר. הסכמי המכר הם סוג של חוזה המגדיר את מערכת היחסים בין המוכר לבין הקונה, ומספקים הגנה ובטחונות לשני הצדדים. ובגדול מאפיינים ומגדירים את כל העסקה – בין אם זו רכישת דירה מקבלן או רכישת דירה יד שנייה.

אך לא רק רכישת דירה מחייבת חוזים. כל סוג של התנהלות בתחום הנדל“ן מחייב עריכת חוזה: תכנית פינוי בינוי מחייבת חוזה מול הקבלן, הסכם שיתוף במקרקעין, חוזה שכירות דירה, חוזה שכירות לעסק, הסכם קומבינציה ועוד. כולם סוגים של חוזים המחייבים עו“ד מומחה לחוזים, המכיר היטב את ההיבטים המשפטיים של דיני המקרקעין וכל החקיקה הרלוונטית שיש בישראל.

חוזה צריך לשקף את האינטרסים של שני הצדדים, ולהגדיר היטב את כל המאפיינים של העסקה. כמובן שלכל עסקה ישנם פרטים אחרים הרלוונטיים עבורה. אלו עשויים לכלול לוחות זמנים, סכומים ואמצעי תשלום, זכויות וחובות של כל אחד מהצדדים ועוד סעיפים רבים.

כאשר חוזה נערך ונחתם בצורה מסודרת, ובתאימות לחוק החוזים, במקרה של הפרת החוזה ניתן לעתור לבית המשפט.

עו“ד מומחה לחוזים

עורך דין מומחה לחוזים נדרש להציג יכולת לערוך חוזים המשקפים את האינטרסים של לקוחותיו, ומעניקים להם ביטחון גם בתרחישים עתידיים ותרחישי קיצון.

על מנת שהסכם יחזיק מעמד לאורך זמן הוא כמובן חייב להתאים לדרישות החוק,  ולהסיר כל טיעון שעלול להביא לפסילה עתידית של החוזה בבית המשפט.

לצורך כך, עורך דין חוזים,  נדרש לא רק להכרות גדולה עם החקיקה ופסקי הדין, אלא גם ליצירתיות רבה, יכולת לראות את הפרטים הקטנים ואפילו יכולת לניהול משא ומתן.

בידי עורך הדין אחריות רבה, והוא אינו יכול להקטין ראש. אחריות עורך דין בעסקת מקרקעין היא סוגיה חשובה, ועל פי בית המשפט חלה עליו חובת זהירות מוגברת.

עורך דין מומחה לחוזים

חוזים מהאינטרנט

לא אחת אנו נתקלים במקרים של אנשים המסתמכים על חוזים מהאינטרנט. ישנה אמונה מוטעית כי ישנם חוזים סטנדרטים שיכולים להתאים לכל מיני מקרים, כמו למשל חוזה שכירות לדירה.

האמת שאין טעות גדולה מזה. החוזים מהאינטרנט הם מקור לבעיות רבות. הם אינם עונים על הצרכים של הצדדים בצורה אופטימלית, ויכולים להיגמר בהאשמות הדדיות ותביעות משפטיות רבות.

לכן שיהיה ברור, אם בכוונתכם לחתום על חוזה, אתם חייבים עורך דין מומחה לחוזים.

בטרם חתימה על חוזה

על פי התפיסה שלנו, התפקיד שלנו הוא לא רק לערוך את החוזה. עלינו קודם כל להבין את הצרכים של הלקוח, ולזהות כל בעיה שיכולה לצוץ. הלקוח שאולי מבקש לרכוש דירת מגורים עבור משפחתו, אינו בקיא בחקיקה. הלקוח אינו יודע אילו בעיות עלולות לצוץ בעתיד, ולכן הוא סומך על עורך הדין.

אנו עושים את כל הבדיקות המקדימות על מנת לוודא כי הכל תקין וניתן לקיים את העסקה. לעתים אנו גם מייצגים את הלקוח בניהול המשא ומתן, והכל במטרה להגיע לסיכומים לגבי החוזה.

החתימה על החוזה היא אחד השלבים האחרונים, אך עדיין לא השלב הסופי. כאשר מדובר על סוגיות מקרקעין, כמו למשל רכישת דירה, ישנם גם עניינים בירוקרטיים כמו רישום הבעלות.  וגם בדברים הללו אנו מטפלים.

עורך דין מקרקעין מישאל גאון – לצורך נוחיותכם, הוראות הגעה למשרדינו בגוגל מפות.

עורך דין מומחה לחוזים | עו“ד מומחה לחוזים

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

רוצים לרכוש/למכור/להשכיר נכס?
עו"ד נדל"ן מישאל גאון ישמח לעזור לכם!

מלאו את השאלון הקצר ותקבלו ייעוץ ראשוני חינם!

*בכפוף לבדיקת התאמה
Call Now Button