עורך דין חרדי

עוד חרדי

עורך דין חרדי מעניק ייצוג משפטי בנושאי נדל“ן לכולם, ללא אפליה. החברה הישראלית מורכבות מעדות ואמונות שונות, וכולם זוכים לייצוג בצורה מכובדת ושוויונית.

אם ישנו צורך בסיוע משפטי של עורך דין התחדשות עירונית, או עורך דין חוזים עבור עריכת הסכם מכר – מבחינה משפטית אין שום הבדל. בין אם אתם חילונים, שומרי מסורת או חרדים, כולכם שווים בפני החוק.

עו“ד חרדי מישאל גאון עוסק בתחומי הנדל“ן והמקרקעין, ומעניק סיוע משפטי לכולם בצורה המקצועית והמסורה ביותר.

עורך דין חרדי

למרות כי כולם שווים בפני החוק, לעתים נדרש עו“ד חרדי המביא איתו הכרות עם המגזר החרדי והאקלים העסקי הקיים בו. עורך הדין מישאל גאון מביא איתו גם את ההכרות עם המגזר החרדי והמסורת היהודית, וגם את הידע המשפטי הדרוש עבור כל עסקת מקרקעין וכל סוגיה משפטית המתעוררת בתחום זה.

גם יזמים וקבלנים, העוסקים בפרויקטים עבור הציבור החרדי, בוחרים בסיוע משפטי של עורך דין חרדי היודע לפתוח דלתות במגזר, ולהבין את הצרכים הייחודיים.

עורך דין חרדי

במסגרת השירותים של משרדינו:

התחדשות עירונית – פרויקטים של פינוי בינוי או תמ“א 38 מחייבים עורך דין התחדשות עירונית לצורך ייצוג הדיירים. לפרויקטים מסוג זה פוטנציאל רב, אך גם סיכונים גדולים. עורך דין מקרקעין מסייע להבטיח ייצוג הוגן השומר על האינטרסים של של הדיירים אל מול הקבלנים. בעזרתו ניתן להבטיח את התנאים הטובים ביותר, וגם לקבוע מנגנוני הגנה המבטיחים את סיום הפרויקט.

קניית דירה מקבלן – גם בעת רכישת דירה מקבלן ישנם סיכונים רבים. בטרם אתם חותמים על הסכם המכר, חשוב כי עורך דין מטעמכם יבדוק את החוזה וידאג לאינטרסים שלכם. כדאי להתייעץ עם עורך דין כבר מהרגע הראשון, ולא לחתום על זיכרון דברים שלא לצורך ומבלי להבין את משמעויותיו המשפטיות.

הסכם שיתוף במקרקעין – עורך דין חרדי יכול לסייע במקרה שבו ישנו ריבוי בעלים על נכס מקרקעין. במקרה זה יש לערוך הסכם שיתוף במקרקעין. מטרת ההסדר היא לקבוע את החובות והזכויות של כל אחד מהבעלים. שותפות עשויה להיות בעייתית מכיוון שכל אחד מהשותפים עשוי לגלות רצונות אחרים במהלך השנים. הדבר עשוי להקשות על קידום פרויקטים, ולכן חשוב לערוך הסכם שיתוף המאפשר לקבוע מנגנון קבלת החלטות יעיל ולתת מענה למצבים המשתנים. ומנגד, לעתים ישנו צורך בפירוק הסכם שיתוף, עו“ד מקרקעין מעניק סיוע גם בעת תביעות דיירים לפירוק שיתוף במקרקעין.

העברת דירה במתנה – ישנן סיבות שונות בהן מבצעים העברת דירה ללא תמורה. אלו יכולים להיות הסדרים של העברה בין דורית, שיקולים עסקיים או פשוט מתנה כמו המקרה בו הורים מעניקים דירה במתנה לילדים. העברת דירה במתנה מאפשרת לכם ליהנות מיתרונות בהיבטי המיסוי, אך חשוב לעשות אותה בצורה הנכונה. אסור שתהיה שום תמורה, גם לא לצד שלישי. אחרת זו לא תחשב לעסקת מתנה, ולא תוכלו ליהנות מהטבות המס שהיא מאפשרת.

קבוצות רכישה – רכישת דירה היא דבר יקר, ועל מנת לנסות לחסוך בעלויות התגבש הקונספט של קבוצות רכישה. הכוונה היא להתאגדות של קבוצה לצורך רכישת קרקע והקמת פרויקט בניה, בדרך כלל פרויקט דיור. יש לכך יתרונות ויש לכך חסרונות. הציפייה היא לחסוך בעלויות, אך מנגד דווקא חוסר הניסיון עלול לגרום להוצאות גדולות יותר. חשוב לעשות זאת בליווי עו“ד קבוצות רכישה על מנת לרתום את הניסיון שלו לטובתכם.

הסכמי קומבינציה – ישנם מקרים בהם ישנם בעלי קרקעות בעלות פוטנציאל לצורך הקמת פרויקטים. אך לבעלי הקרקע אין את המשאבים והניסיון הדרוש לצורך פרויקטים בתחום הנדל“ן. הסכם קומבינציה מאפשר לבעל הקרקע להתקשר עם קבלן לצורך ביצוע הפרויקט, כאשר התמורה עבור בעד הקרקע תהיה יחידות דיור. כמו תמיד התאוריה יפה, אך הביצוע בפועל עשוי להביא בעיות משפטיות רבות. לכן חשוב לעשות זאת בעזרתו של עורך דין נדל“ן.

עוד חרדי

עו“ד חרדי

משרד עורכי דין מקרקעין מישאל גאון מביא איתו ניסיון רב בכל תחומי המקרקעין. אנו מעניקים שירות מסור וענייני עבור לכ הלקוחות. אנו מייצגים לקוחות פרטיים בהסכמי מכר והסכמי שכירות, כמו גם ייצוג לקבלנים ויזמים.

אנו מכירים את תחום הנדל“ן, על כל זוויותיו מקרוב. יש לנו ניסיון בתחום היזמות והכרות עם כל הגופים הבירוקרטיים, היזמים, הבנקים, הרשויות המקומיות, ועדות הבנייה וכל גורם המעורב. אנו מסוגלים לתת ללקוחותינו פתרונות יצירתיים, ומביאים לכל עסקה יעילות, ביטחון וחיסכון כלכלי.

מצאו אותו בגוגל מפות.

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

שאלה? כתבו לנו!

נשמח להכיר!

לשבת יחד זה תמיד הכי טוב… מוזמנים לתאם אתנו פגישת היכרות ללא עלות ולבחון את הדרכים שבהן תוכלו להיעזר במומחיות שלנו. הקפה עלינו!

כתבו לנו:

עדיין לא בטוחים אם אתם רוצים לצאת לדרך? בדרך לעסקת נדל"ן ויש לכם שאלות? אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה.

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

Call Now Button