חוזה שכירות פשוט

חוזה שכירות פשוט

אנשים רבים מחפשים חוזה שכירות פשוט, אך קשה קצת להגדיר את המושג פשוט. אצל חלק זה עשוי להתפרש כחוזה קצר ופשוט להבנה, אצל אחרים זה חוזה שכירות דירה להורדה בו יוכלו להשתמש באופן מיידי. אבל רגע, חשוב שתבינו שהחיפזון מן השטן, ומה שבא בזול עולה לכם ביוקר. תנו לנו כמה דקות ונסביר לכם מדוע אלו הן אינן קלישאות.

הסכם שכירות בלתי מוגנת word 

חוזה שכירות פשוט

רבים מאיתנו מתגוררים בשכירות, וכמעט כל אדם יתגורר בשכירות בתקופה זו או אחרת של חייו. לעתים אלו הם צעירים הרוצים עצמאות, או מחפשים מקום סמוך למוסד הלימודים. ולעתים אלו הם אנשים החוסכים לרכישת דירה, או ממתינים לסיום הבנייה.

אתם עשויים לחשוב שהנסיבות אינן חשובות, וכי הסכם שכירות בלתי מוגנת word שתמצאו באינטרנט מתאים לכולם. אך בפועל זה ממש לא המצב. ישנו הבדל בין הצרכים של סטודנט צעיר, לבין הצרכים של משפחה המחפשת שכירות לטווח ארוך. והצרכים הללו יבואו לידי ביטוי בהסכם השכירות. ולכן חוזה שכירות דירה להורדה אינו מעניק את המענה האופטימלי, תמיד מוטב לפנות אל עורך דין חוזים. רק הוא יוכל לערוך עבורכם חוזה בהתאמה אישית, בטוח וללא סיכונים.

גם כאשר זהו חוזה שכירות פשוט, זהו עדיין מסמך משפטי המחייב את שני הצדדים וחל עליו חוק החוזים כמו גם חוקים נוספים. פשוט ככל שננסה לערוך את החוזה, עדיין יש בו מורכבות רבה.

הסכם שכירות צריך לתת מענה לסוגיות רבות, ביניהן:

  • הגדרת תקופת השכירות.
  • מתן אפשרות להארכת חוזה וקביעת התנאים.
  • הזכות לביטול חוזה.
  • קביעת שכר הדירה, מועדי התשלום ואופן התשלומים.
  • הגדרת האחריות על תשלומים אחרים שאינם שכר דירה.

אם לא תתנו מענה מדויק ותרופה לכל בעיה בחוזה, אתם עשויים להיתקל בבעיות רבות שפשוט לא חשבתם עליהן. רק עורך דין נדל“ן מנוסה, המכיר את כל הסיכונים והסכסוכים הפוטנציאליים, יודע לקבוע את מנגנוני הביטחון והתרופות לכל בעיה.

חוזה שכירות דירה להורדה

הסכם שכירות בלתי מוגנת word

חוזה שכירות פשוט בימינו הוא למעשה חוזה שכירות בלתי מוגנת. אל תיבהלו מהשם, זהו חוזה סטנדרטי. בעבר היו נהוגים בישראל הסכמי דמי מפתח אשר היו כפופים לחוק הגנת הדייר, ולפיכך נחשבו הסכמים מוגנים. אלו היו הסדרים אשר היו רלוונטיים למדינה הצעירה אשר קלטה גלי העלייה, אך מאז נעלמו מן העולם. ולכן כיום נשארנו רק עם הסכמי שכירות בלתי מוגנת.

אין צורך להיבהל ולהסיק כי הסכמים אלו חושפים אתכם לאיזה סיכון. עדיין יש לכם זכויות המגיעות לכם על פי חוק, ועל החוזה לעמוד בדרישות החוק. אינכם חסרי הגנה.

אך הסיכון קיים כאשר מחפשים הסכם שכירות בלתי מוגנת word להורדה באינטרנט. חוזים אלו הם חוזים אוניברסליים אשר אינם נותנים מענה המותאם באופן אישי, ולכן יש בהם רמה גבוהה של סיכון. ודרך אגב, זהו סיכון גם לשוכר וגם למשכיר.

חתימה על חוזה שכירות דירה להורדה מהאינטרנט היא אינה דבר מומלץ. יתכן כי ישחק לכם המזל, והכל יעבור בשלום. אך יתכן גם יתגלו מחלוקות שונות, ואז תבינו כי החוזה שחתמתם עליו הוא בעייתי במיוחד. ולכן באופן חד משמעי, כל עורך דין מקרקעין ימליץ לכם לפנות לייעוץ משפטי לפני שחותמים על חוזה. מה שעשוי להיראות לכם כרגע כחיסכון בעלויות, צפוי להתגלות כטעות גדולה.

אמנם הסכם שכירות דירה הוא בדרך כלל בעל מבנה סטנדרטי, אך בפועל ישנם הבדלים רבים בין חוזה לחוזה, והם מושפעים ממאפייני הנכס וצרכים שונים של המשכירים והשוכרים. נדרשת כאן רמה גבוהה של התאמה אישית, ולכן חשוב לעשות זאת באמצעות עו“ד חוזים.

חוזה שכירות פשוט
חוזה שכירות דירה להורדה

מעוניינים להשכיר את הנכס שלכם, או מחפשים לשכור דירה? עזבו אתכם מהרפתקאות – לא חותמים על מסמכים משפטיים מחייבים שמצאתם באינטרנט, מבלי להבין את המשמעות המשפטית של כל מילה וכל פסיק בחוזה.

אם יש לכם צורך בעריכת הסכם שכירות, פנו אל משרד עורכי דין מקרקעין מישאל גאון. למשרדינו ניסיון עשיר בתחומי המקרקעין. או מעניקים סיוע משפטי ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים.

משרדינו מעניק שירות אישי וליווי מלא על מנת להבטיח ביטחון לכל צדדי העסקה. בין הנושאים בהם אנו מטפלים ישנו ייצוג ליזמים וקבלנים, תמא 38, רכישת נחלה קרקעית, רכישת דירה מקבלן, קבוצות רכישה, פירוק שיתוף במקרקעין, עסקאות קומבינציה ועוד.

שמרו על קשר גם באמצעות הפייסבוק.

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

Call Now Button