עורך דין מקרקעין

עורך דין לדיני מקרקעין

עורך דין מקרקעין עומד לשירותכם ושומר עליכם בכל עסקת נדל“ן ומקרקעין. עורך דין לענייני מקרקעין עוסק בתחום המשפט האזרחי. תחום המקרקעין נשען בעיקר על חוק המקרקעין, אך הוא נוגע גם לחקיקה נוספת כמו חוק התכנון והבנייה, חוק מיסוי מקרקעין, חוק החוזים ואפילו נגיעות לחוק הירושה. וזה אולי נותן לכם מושג כללי על המורכבות המשפטית של עסקאות מקרקעין.

מקרקעין עורך דין

מקרקעין עורך דין

בעת ביצוע עסקאות מקרקעין עורך דין הוא פשוט הכרחי. מדובר בעסקאות גדולות ובהן ישנם סיכונים רבים, הליכים בירוקרטיים, עבודה מול רשויות שונות ועניינים כספיים. עורך דין לדיני מקרקעין מלווה אתכם בכל השלבים של העסקה.

עוד בטרם העסקה, כאשר יש לכם עניין ראשוני בנכס ונראה שהוא עונה על הצרכים שלכם, עליכם להתנהל בזהירות. יתכן יש ישנם דברים הסמויים מן העין ואותם צריך לבדוק. מקרים קיצוניים יכולים להיות מקרים של מעשי הונאה, למשל כאשר אדם מנסה למכור לכם נכס שהוא אינו בעל הזכויות עליו. אך גם בעסקאות הנעשות בתום לב עלולות להיות בעיות משפטיות שונות המקשות על קיום העסקה ואף פוגעות בכדאיותה.
עורך דין מקרקעין יבצע עבורכם בדיקת נאותות משפטית על מנת לבדוק שהכול תקין בעסקה. וזהו דבר חיוני בין אם אתם עומדים בצד הקונה או בצד המוכר. יתכן כי עורך הדין ימצא ליקויים משפטיים חמורים וימנע מכם להיכנס לעסקה בעייתית, ויתכן שיוכל גם לסייע בהסדרת עניינים משפטיים שונים לצורך קידום עסקה בצורה תקינה ונכונה.

עוד לענייני מקרקעין

עורך דין מקרקעין

לאחר שבוצעו כל הבדיקות המקדימות והתנהל המשא ומתן, בסופו של דבר יש לחתום על חוזה בין הצדדים המעורבים בעסקה. לצורך חוזה מקרקעין עורך דין חוזים יעלה על הכתב, בשפה משפטית, את כל הנקודות המרכזיות של החוזה. החוזה צריך להיעשות לפי הסטנדרטים המקובלים ולפי חוקי החוזים וכל החוקים הרלוונטיים. מטרת החוזה היא להגדיר במדויק את העסקה, הצדדים המעורבים בעסקה, תנאי העסקה וכל ההתחייבויות.
כאשר אנו רוצים לרכוש נכס, או לבצע עסקת מקרקעין כלשהי אנו עלולים לגשת אליה בהתלהבות יתרה ולעצום את עיננו מול איומים וסכנות שונות. כאשר ”הכל בסדר“ אנו נוטים להתעלם ממצבי קיצון שעלולים להתעורר ”אם וכאשר“. ישנה אמרה שאומרת שכל חוזה משפטי הוא טוב, עד הרגע שיש בעיות. וזהו בדיוק מה שאנו מנסים למנוע. חוזה מקרקעין חייב לכלול מנגנוני הגנה ולתת מענה לכל מיני תרחישים בהם העניינים אינם מתנהלים כפי שאנו מצפים.

עורך דין מקרקעין

עו"ד לענייני מקרקעין

אז במה עוסקים עורכי דין מקרקעין?

עורך דין לדיני מקרקעין עוסק במגוון נושאים אשר עשויים להיות רלוונטיים לאנשים פרטיים, קבלנים, עסקים וכל סוג של ארגון, ובהם ישנן עסקאות הכוללות נכסי נדל“ן ומקרקעין.

להלן כמה דוגמאות:

התחדשות עירונית – במקומות רבים בארץ בוצעו פרויקטים של תמ“א 38 לצורך חיזוק המבנים. בפרויקטים אלו ישנו התקשרות חוזית בין בעלי הנכס לבין קבלן מבצע. בעלי הדירות זקוקים לעורך דין תמ“א 38 אשר ינהל עבורכם את המשא ומתן מול הקבלן ויסייע להם להגשים את הפרויקט בדרך הבטוחה והמשתלמת ביותר.

עסקאות קומבינציה – אלו הן עסקאות בהן בעלי קרקעות מתקשרים עם יזם לצורך בנייה. היזם מקבל חלק מהזכויות ובונה על חשבונו, והתשלום נעשה בסיום הפרויקט בתור חלק מהנכסים בפרויקט, למשל הענקת חלק מהדירות לבעלי הקרקע. זהו פרויקט ארוך טווח עם תמורה עתידית, וחשוב לבצע את העסקה בליווי מלא של עורך דין לדיני מקרקעין.

מכירת דירה – על מנת למכור דירה בצורה קלה ומהירה יש צורך לבדוק שאין בעיות בנסח הטאבו, ואין עיקולים או שעבודים. אלו יכולים להיות מכשולים לעסקה אשר יגרמו לכם לפספס את הלקוח. בעזרת עורך דין לנדל“ן ניתן לערוך את כל הבדיקות המקדמיות ולתקן מה שצריך לתקן. עורך הדין גם יסייע לכם לבדוק את היבטי המיסוי ויערוך חוזה למכירת הנכס.

השקעות נדל“ן – משקיעים רבים מחפשים נדל“ן מניב. כלומר הם אינם מחפשים דירת מגורים או מחסן עבור העסק שלהם. הם מחפשים נכס מניב אשר יאפשר להם ליהנות מתשואה יפה. לא אחת אנו שומעים על עוקצים בתחום או עסקאות חסרות כדאיות כלכלית ואנשים שנפלו בפח. עורך דין לענייני מקרקעין יסייע לכם לגלות מתי עובדים עליכם, ילמד אתכם מהם הדברים שצריך לבדוק ויעזור לכם להבין כל ההיבטים והעלויות העלולים להשפיע על כדאיות העסקה.

עורך דין לדיני מקרקעין

עורך דין לדיני מקרקעין

עורך דין מישאל גאון מביא איתו ידע רב בתחום דיני המקרקעין וליווי עסקאות מכל הסוגים: מכירת מגרשים, תמ“א 38, הסכמי שיתוף, הסכמי שכירות, אישורי בניה ליזמים, עבירות בנייה, קבוצות רכישה, בניה עצמית, הפרת חוזים, רכישת דירה מקבלן ועוד.

משרדינו יעניק לכם את מעטפת השירותים המשפטית המאפשרת לכם להתנהל בצורה זהירה ובטוחה. עורך דין מקרקעין מביא לכם ערך מוסף ומסייע לכם להימנע מטעויות בעלות מחיר משפטי וכלכלי כבד.

אצלנו במשרד עורכי דין נדל"ן תקבלו טיפול משפטי מלא בכל השלבים וכל ההיבטים של כל עסקת מקרקעין, סיוע במשא ומתן ותכנון נכון של היבטי המס והתנהלות מול כל הגופים הרלוונטיים.

עקבו אחרינו גם ברשתות החברתיות

 

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.