עורך דין נדלן

עורך דין נדלן

עורך דין נדלן תומך בלקוחותיו בכל סוג של רכישת נכס, מכירה, בנייה או השקעה. עורכי דין נדלן מעניקים לכם מעטפת של שירותים משפטיים המסירים את כל אי הבהירות מהנושאים המשפטיים הקשורים לעסקה. בזכות עורך דין נדל“ן תוכלו להבטיח כי העסקה תתנהל בצורה הנכונה, הבטוחה, היעילה והחוקית, תוך כדי הפחתת כל סיכון משפטי וכלכלי. עורך דין נדלן מומלץ הוא עורך דין העוסק בדיני מקרקעין ומביא איתו ניסיון מעשי בתחום.

עורך דין נדלן

עורכי דין לענייני נדל“ן

עורכי דין נדל“ן מעניקים לכם סיוע במגוון סוגים של עסקאות נדל“ן ומקרקעין:

רכישת דירה מקבלן – אחרי שנים של חסכונות וחלומות אתם סוף סוף מגשימים את החלום ורוכשים דירה מקבלן. מדובר בעסקה חשובה וגדולה, ולכן תרצו להתנהל בצורה בטוחה. בעזרת עורך דין מקרקעין תוכלו לחתום על החוזה, כאשר מובטחים לכם כל מגנוני ההגנה המשפטית.

רכישת דירה יד שנייה – ברכישת דירה מיד שנייה ישנם סיכונים רבים. עליכם לבצע בדיקות שונות על מנת לגלות שאין שום בעיות ברישום הנכס בטאבו, על מנת לוודא מי בעל הזכויות בנכס, על מנת לבדוק הצמדות בבית משותף, שעבודים, עיקולים, הערות אזהרה ועוד. עורך דין נדל“ן יבצע עבורכם את כל הבדיקות המקדימות וילווה אתכם לכל אורך העסקה.

מכירת דירה – נהוג לחשוב שבעת הליך של מכירת דירה, עיקר הסיכון הוא על הרוכש. אך קיימים גם סיכונים עבור מוכר הדירה ולכן תמיד חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין נדלן מומלץ.

עורך דין לענייני נדלן

עורך דין לענייני נדלן

תמ“א 38 – פרויקט התחדשות עירונית במסגרת תמ“א 38 הוא פרויקט עם פוטנציאל רב מצד אחד, אך גם סיכונים ועניינים משפטיים סבוכים מהצד השני. יציאה לדרך ללא עו“ד לענייני מקרקעין זוהי הרפתקה חסרת אחריות. עורך הדין יסייע לכם לקדם את הפרויקט תוך כדי שמירה על האינטרסים שלכם.

עסקאות קומבינציה – עסקאות קומבינציה הן עסקאות בהן בעלי קרקעות מעניקים לקבלן את הזכות לבנות על הקרקע, והתמורה ניתנת בצורת אחוזים מהבנייה. כלומר התמורה ניתנת בסוף הפרויקט, דבר החושף את בעלי הקרקעות לסיכונים רבים. בעסקה שכזו ישנם היבטים שונים הקשורים לאישורי בניה, מיסוי ועוד.

הסכם שיתוף – לעתים ישנם פרויקטים בהם פרויקט נבנה על מספר חלקות, דבר המעורר בעיות הקשורות לרישום בטאבו והגדרת הבעלות של כל דירה. למשל אם אחד מהצדדים ירצה למכור את הדירה שלו, ללא הסכם שיתוף הוא יהיה בבעיה מכיוון שהדירה נמצאת גם על חלקה שאינה בבעלותו. על מנת למנוע את הדברים הללו יש לערוך הסכם שיתוף מקרקעין.

עורך דין נדלן מומלץ

עורכי דין נדל“ן

ליקויי בנייה – לא אחת אנשים מגלים ליקויי בנייה בדירתם החדשה. לא תמיד הם מתגלים ברגע הראשון. ואלו עשויים להיות ליקויים הפוגעים בערך הדירה, יוצרים בעיות אסתטיות ובטיחותיות ויקר מאוד לתקן אותם. ולא תמיד הקבלנים לוקחים אחריות. עורך דין נדל“ן יסייע לכם לנהל משא ומתן מול הקבלן, ובמידת הצורך לפנות לערכאות משפטיות.

תכנון מיסוי – ישנם מסים שונים שעליכם לשלם בתחום הנדל“ן. זהו יכול להיות מס שבח, מס רכישה או היטל השבחה. עורך דין לענייני נדל“ן יכול לסייע לכם לתכנן את המיסוי בצורה המיטבית. החוק מעניק כלים שונים ומי שמבין אותם יודע כיצד לבצע את העסקאות בצורה הנכונה, תוך כדי הפחתת נטל המס.

ניסוח חוזה – בכל עסקת נדל“ן ישנו חוזה המגדיר את תנאי העסקה וכל פרטיה. זהו יכול להיות חוזה מכר, חוזה לעסקת קומבינציה וכו‘. עורך דין נדלן מסייע לכם לערוך חוזה משפטי ברור המעניק ביטחון לכל הצדדים בעסקה.

עורך דין לענייני נדלן

עורך דין נדלן מומלץ

כאשר מחפשים עורך דין לענייני נדלן, חשוב לבחור בעורך דין בעל בקיאות מלאה בתחום דיני המקרקעין, כמו גם כל החקיקה הרלוונטית שיכולה לבוא לידי ביטוי בעסקה. לצורך העניין אלו יכולים להיות חוקי מס, חוק הירושה, חוקי תכנון ובנייה ועוד.

עורכי דין נדל“ן חייבים להיות בעלי יכולת לחשוב בצורה אסטרטגית, לראות את הפרטים הקטנים ולהיות דקדקניים. כל פרט קטן שלא שמתם אליו לב יכול להיות פתח לצרות צרורות. חשוב שעורך הדין יבדוק הכל וינסח כל חוזה בצורה הקפדנית ביותר.

עורכי דין נדלן

עורך דין נדלן

כאשר מחפשים עורך דין נדלן מומלץ גם לשים דגש על הכימיה האישית ביניכם. ברור שחשוב שיהיה לו רקע וניסיון, אך ללא כימיה אישית לא תרגישו בנוח. הוא מלווה אתכם בעניינים אישיים, עניינים כספיים ומייעץ לכם בסוגיות כלכליות משמעותיות. אולי גם תרצו שינהל משא ומתן בשמכם, לכן חשוב שתרגישו איתו בנוח. כדאי לערוך פגישת הכרות ותיאום ציפיות לפני ששוכרים את שירותיו של עורך דין נדל“ן.

לגבי שכר טרחה עו“ד מקרקעין, בתחום זה נהוג לגבות את שכר הדירה לפי אחוז מערך המכירה של הדירה. כאשר הטווח המקובל הוא כ 0.25%-1% ממחיר המכירה של הנכס.

עורך דין נדלן

עורך דין נדל“ן

זקוקים לשירות של עורכי דין נדל“ן? זוהי אינה עוד הוצאה, זוהי השקעה המייצרת עבורכם ערך מוסף, מעניקה לכם ביטחון ושקט נפשי.

אתם מוזמנים לפנות למשרדינו, כאן תוכלו ליהנות משירותיו של עורך דין מישאל גאון, עורך דין ותיק ומנוסה בתחום המקרקעין. אנו מעניקים שירות מקצועי לכל סוגי הלקוחות, הפרטיים והעסקיים במגוון סוגים של סוגיות נדל“ן.

שמרו על קשר גם באמצעות הפייסבוק.

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.