עורך דין מקרקעין ראשון לציון

עורך דין מקרקעין בראשון לציון

עורך דין מקרקעין ראשון לציון מעניק לכם את הליווי המשפטי בכל סוג של עסקת מקרקעין: מכירת דירה, מכירת בתים, מכירת מגרשים ונכסים מסחריים. עו"ד מקרקעין ראשון לציון מעניק ייצוג לרוכשים, שוכרים ומוכרים; ייצוג הכולל ליווי מלא בכל שלבי העסקה, מהבדיקות המשפטיות שיש לבצע לגבי הנכס והצדדים המעורבים בעסקה, ועד לניסוח הסכם מכר והתנהלות מול מנהל מקרקעי ישראל וכל הרשויות הרלוונטית. השירות של עורך דין מקרקעין בראשון לציון כולל גם דגש גדול על תכנון מס אפקטיבי המאפשר לכם לחסוך בתשלומי מס רכישה, מס שבח והיטל השבחה.

עורך דין מקרקעין בראשון לציון

עו"ד מקרקעין בראשון לציון

עורך דין נדל“ן מעניק ייצוג לכל מי שרוצה לרכוש נכס. בתור רוכשי נכס אתם נמצאים ברמה גבוהה של סיכון. מדובר בעסקה בסכומים גבוהים מאוד ואתם רוצים לוודא כי היא תתנהל כמתכונן ללא שום תקלות ואכזבות. חשוב לדעת בדיוק מה אתם רוכשים וביקור בדירה אינו מספק את כל התשובות. ישנם דברים שניתן לגלות רק באמצעות בדיקת נסח טאבו ובדיקות משפטיות נוספות. עורך דין מקרקעין ראשון לציון מסייע לכם לבצע את כל הבדיקות הללו; כך תוכלו להיות בטוחים שאין על הדירה הערת אזהרה, עיקולים או שעבודים. חשוב גם לבדוק תשריט בית משותף ולדעת מהן כל ההצמדות שיש לדירה על פי חוק.

בין אם מדובר ברכישת דירה מקבלן או קניית דירה יד שניה, תמיד ישנם סיכונים ודברים שצריך לבדוק.

עוד מקרקעין בראשון לציון

עו"ד מקרקעין ראשון לציון

עו"ד מקרקעין בראשון לציון מעניק גם ייצוג לבעלי הנכסים. יתכן שיש לכם נכס אותו אתם מציעים למכירה או אולי נכס להשכרה. תמיד חשוב להבטיח כי הזכויות שלכם בתור בעלי הנכס יתממשו.

בעת מכירת דירה אתם עלולים לגלות בעיות שונות ברישום הנכס העלולות להקשות עליכם למכור את הדירה. גם הקונה שלכם ישכור את שירותיו של עורך דין לקניית דירה, והוא יגלה את אותן הבעיות, דבר שעלול להרתיע אותו מביצוע העסקה. לכן בעזרתו של עורך דין מכירת דירה אתם יכולים לטפל בכל ההליכים הבירוקרטיים והמשפטיים על מנת להסדיר את הכל בטרם אתם מבצעים את העסקה. כך תוכלו לקדם את העסקה בצורה מהירה ובטוחה.

כמו כן, בעת מכירת דירה אתם עלולים לגלות כי עליכם לשלם סכומי מס גבוהים. עורך דין מקרקעין בראשון לציון מסייע לכם בתכנוני מס יעילים לצורך הפחתת נטל המס.

עוד מקרקעין ראשון לציון

עורך דין מקרקעין ראשון לציון

לא כל עסקאות הנדל“ן הן עסקאות ”פשוטות“ של רכישה ומכירה בין שני צדדים. בתחום המקרקעין קיימות גם עסקאות מסוגים שונים, חלקן מסובכות ומורכבות. אלו יכולות להיות עסקאות קומבינציה, קבוצות רכישה, שיפוצים במסגרת תמ“א 38, יזמות נדל“ן ועוד סוגים שונים של עסקאות.

כל עסקה מתקיימת בתנאים שונים ויש בה סיכונים אחרים וגם הליכים משפטיים ובריקורטיים שונים. עורך דין מקרקעין בראשון לציון מעניק ליווי משפטי לכל אותן העסקאות ותמיד מבטיח את זכויותיהם של לקוחותיו ואת מנגנוני ההגנה המבטיחים עסקה בטוחה. אלו יכולות להיות עסקאות מורכבות בהן מעורבים משקיעים, בנקים, קבלנים ועוד בעלי עניין.

אחד הדברים המבדילים עסקאות בתחום יזמות הנדל“ן, כמו למשל בעת עסקאות קומבינציה, הוא שאין מדובר בעסקה הנחתכת בנקודת זמן אחת. מדובר בפרויקט מתמשך למשך חודשים רבים ואפילו שנים, כך שכמות הסיכונים היא גדולה. בעיות רבות עלולות לצוץ לאורך הדרך. לא תמיד אתם מודעים לסיכונים, ולכן חשוב להיעזר בליווי משפטי; עו"ד מקרקעין ראשון לציון מביא איתו את הניסיון הדרוש על מנת לראות את כל התרחישים האפשריים, ולקבוע את מנגנוני ההגנה המשפטית.

עורך דין מקרקעין בראשון לציון

עורך דין מקרקעין בראשון לציון

רבים שואלים כמה עולה עורך דין קניית דירה ותוהים האם מדובר בהוצאה מיותרת או השקעה נכונה.

בעוד יזמי נדל“ן, ואלו המעורבים בפרויקטים מורכבים מבינים שלא ניתן לקיים עסקה ללא עזרתו של עו"ד מקרקעין בראשון לציון, ישנם כאלו שחושבים שהם יכולים להסתדר בלעדיו. למשל רבים חושבים שבעת קניית דירה מקבלן אין סיכונים ולא צריך עורך דין, הרי הקבלן מביא את החוזה הסטנדרטי. בפועל זה לא נכון, ישנם סיכונים רבים ו“החוזה הסטנדרטי“ הוא חוזה שנועד להגן על הקבלן מפני הסיכונים, אך לא עליכם. באופן אירוני, אלו שאין להם ניסיון בתחום, הם אלו החושבים שהם יודעים מספיק בשביל להסתדר לבד. ואילו אנשי הנדל“ן המנוסים, הם אלו שיודעים שאינם יכולים לבצע עסקאות ללא עורכי דין מקרקעין.

ראשון לציון היא אחת הערים הגדולות והאטרקטיביות בישראל. יש בה תנופת פיתוח גדולה והרבה מאוד עסקאות נדל“ן פרטיות ומסחריות מכל הסוגים. עו"ד מקרקעין ראשון לציון מעניק את הליווי המשפטי לעסקאות ומאפשר לכם להגשים את החלומות בצורה בטוחה.

זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין ראשון לציון? הגעתם אל המקום הנכון. עורך הדין מישאל גאון מביא איתו ניסיון רב בתחום דיני המקרקעין ומיסוי מקרקעין. כאן תוכלו לקבל את כל מעטפת השירותים המשפטית בהתאמה אישית.

משרדינו נמצא ברחוב ההגנה 13 ראשון לציון, מגדל ירון מילר. הוראות הגעה בגוגל

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.