בס"ד

עורך דין מכירת דירה תל אביב

עורך דין מכירת דירה תל אביב

עורך דין מכירת דירה תל אביב מסייע לכם להשלים את העסקה של מכירת הדירה בצורה מוצלחת. זה מתחיל מבדיקות שונות, דרך ביצוע הליכים בירוקרטיים וניסוח הסכם מכר דירה. אל תחששו מגובה שכט עוד מכירת דירה – זוהי השקעה בביטחון העסקה.

בעת מכירת דירה, ממש לא כדאי לוותר על שירותיו של עורך דין מקרקעין. חלקכם עשויים לטעות ולחשוב כי כל הסיכון נמצא בצד של רוכש הדירה, והוא זה הצריך סיוע משפטי. אך בפועל שני הצדדים זקוקים לליווי משפטי. לשני הצדדים סיכונים בעסקה, וזאת לצד היבטים משפטיים שונים שבהם יש לטפל על מנת לבצע את העסקה. ולכן חייבים עו“ד למכירת דירה.

באחריותו של עורך הדין לספק לבעלי הנכס את כל ההגנות אשר יאפשרו להם להעביר את הנכס, לקבל את התמורה ולהימנע מתביעות משפטיות בעתיד.

עורך דין מכירת דירה תל אביב

שכט עוד מכירת דירה

אלפי דירות נמכרות בישראל מידי חודש, וזה מתחלק בין דירות חדשות הנרכשות ישירות מהקבלנים, אך גם דירות יד שנייה. גם בדירות הקבלן וגם בדירות יד שנייה מתעוררות בעיות ומחלוקות משפטיות. החכמה היא לא לחפש אחר עורך הדין על מנת לייצג אתכם בבית המשפט, החכמה היא לחפש עורך דין שיוכל לשמור עליכם מפני תביעות עתידיות. וזכרו כי לשני הצדדים בעסקה ישנו אינטרס בסיוע משפטי.

עורך דין מכירת דירה תל אביב צריך להיות מעורב כבר בשלבים הראשוניים. כלומר עוד לפני שפרסמתם מודעה למכירת הנכס. אם אתם רוצים למכור את הנכס במהירות ולא לאבד קונים פוטנציאליים, חשוב לבצע בדיקות מקדימות.

יתכן כי ישנן בעיות שונות ברישום הנכס, מטעויות ועד שעבודים. מוטב להסדיר את כל הסוגיות הללו, ולא לחכות שיתגלו על ידי הרוכש הפוטנציאלי. לפעמים לוקח זמן לתקן את הדברים האלו, וזה עלול להרתיע את הרוכשים. לכם חשוב שתגיעו מוכנים לעסקה.

עורכי דין למכירת דירה

במקרים רבים עורכי דין מקרקעין ממליצים לערוך בדיקות לגבי הקונים. בדיקות רקע על מנת לבדק את העבר הכלכלי וההיסטוריה המשפטית. כדאי לראות האם אלו הם אנשים בעייתיים היכולים לסבך אתכם בעניינים משפטיים שתרצו להימנע מהם.

עורך דין נדלן יכול לזהות דפוסים בעייתיים ולמנוע מכם לחתום עסקאות מול נוכלים או כל מיני גורמים בעלי פוטנציאל לבעיות. ישנן דרכים לבדוק יכולות כלכליות, ועורכי הדין יודעים לעשות זאת.

בחלק מהמקרים עורך דין דירות מסייע גם בניהול משא ומתן מול רוכשי הדירה, וזה יכול להיות גם משא ומתן בין עורכי דין לגבי סעיפי החוזה. ולאחר שסוכמו הפרטים הללו, יש להכניסם אל תוך חוזה המכר.

שכט עוד מכירת דירה

כאשר מדברים על שכט עוד מכירת דירה, השאלה היא לא רק כמה משלמים אלא בעיקר מה מקבלים. חשוב להיפגש עם עורך הדין ולקבל את כל המידע לגבי השירות.  למשל ישנן סוגיות מיסוי חשובות מאוד, האם עורך הדין מעניק ייעוץ בענייני מיסוי מקרקעין? האם מטפל בנושאי הרישום בטאבו? את הכל יש לבדוק.

כדאי גם להיות מודעים לכל העלויות הנוספות שעלולות לצוץ. למשל אולי תרצו שמאי שיעריך את שווי הנכס, או אולי תזדקקו לשלם אגרות שונות לצורך הסדרת עניינים ברישום הדירה בטרם המכירה.

שכט עוד מכירת דירה הוא לא סתם הוצאה. זוהי ההשקעה הכי חשובה שאתם יכולים לעשות בזמן מכירת הדירה. רבים מוכרים נכס במקביל לרכישת נכס – למשל מוכרים דירה ישנה וקטנה ובמקביל רוכשים דירה גדולה יותר. ולכן חשוב להם שהכל יתנהל במקביל ולא יהיה שום עיכוב בהעברת הכספים. ולכן אתם חייבים עורך דין מכירת דירה תל אביב.

זכרו:

  1. עורך דין מונע מכם סיכונים משפטיים.
  2. עו“ד חוסך לכם בהוצאות.
  3. מעניק לכם ייעוץ לגבי המיסוי.
  4. עושה את כל העבודה הקשה עבורכם.

אז כמה לוקח עורך דין מכירת דירה?

עורך דין מכירת דירה תל אביב

עורכי דין למכירת דירה נוהגים לגבות כחצי אחוז עד אחוז וחצי משווי העסקה. כמובן שישנם גורמים רבים היכולים להשפיע על גובה שכר הטרחה. בעיקר אנו מדברים על מורכבות העסקה, עסקאות מסוימות דורשות חוזים ארוכים ובעלי פרטים רבים. אך גם הסכום הכולל של העסקה והמוניטין והניסיון של עורך הדין יכולים להשפיע על שכט עוד מכירת דירה.

לסיכום, אם הינכם מתכננים מכירת דירה בתל אביב או כל סוג של נכס, פנו אל עורך דין מקרקעין בתל אביב. עורך דין חרדי מישאל גאון מביא איתו ניסיון מעשי עשיר בתחום המקרקעין.

משרדינו מעניק לכם את כל מעטפת השירותים המשפטיים לצורך מכירת נכסים, כמו גם כל תחומי המקרקעין האחרים. עורך דין לדיני מקרקעין עוסק בחוזים, פירוק הסכם שיתוף, רכישת נחלות חקלאיות, עורך דין רכישת קוטג, התחדשות עירונית, תביעות דיירים לפירוק שיתוף במקרקעין, ייצוג קבלנים ויזמים ועוד.

עקבו אחרינו גם ברשתות החברתיות

עורך דין מכירת דירה תל אביב | שכט עוד מכירת דירה

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

רוצים לרכוש/למכור/להשכיר נכס?
עו"ד נדל"ן מישאל גאון ישמח לעזור לכם!

מלאו את השאלון הקצר ותקבלו ייעוץ ראשוני חינם!

*בכפוף לבדיקת התאמה
Call Now Button