בס"ד

עלות עורך דין רכישת דירה

שכר טרחה עורך דין ברכישת דירה

עלות עורך דין רכישת דירה היא אחת הדאגות של כל מי שמתכנן לרכוש דירה. הרי גם ככה אתם עומדים לפני עסקה בממדי ענק, ואינכם רוצים עוד הוצאות. אך האמת שדווקא בגלל זה אתם חייבים עורך דין מקרקעין. ישנם סיכונים רבים בעסקה, ועורך דין מסייע לכם להימנע מטעויות יקרות.

לפני שנדבר על שכר טרחה עורך דין ברכישת דירה, וכיצד הוא מחושב, נזכיר לכם מדוע חייבים עורך דין לרכישת דירה.  וכמובן שאם תרצו לדעת עוד על נדלן, אתם מוזמנים לקרוא מאמרים בנושא כאן באתר, או לפנות למשרדינו בכל שאלה.

עוד על נדלן

עלות עורך דין רכישת דירה

אז אם עדיין קיימים אנשים החושבים כי ניתן להוציא אל הפועל עסקה של מאות אלפי דולרים ללא עזרתו של עורך דין לענייני נדלן, הרשו לנו להזכיר לכם למה אתם חייבים עורך דין.

רכישת דירה היא עסקה יקרה ומשמעותית, ולכן תרצו לצמצם את הסיכונים. בפסקי הדין אנו יכולים לראות אינספור מקרים שהסתבכו וגרמו לאבדן של זמן וכסף. ובעזרת הניסיון של עורכי דין מקרקעין ניתן להימנע ממצבים רבים – ניתן להוסיף ביטחון לעסקה.

אחד הדברים החשובים ביותר הוא כל הבדיקות המקדימות שעורכי דין עושים לגבי הנכס, על מנת להבטיח כי אין סיכונים משפטיים בעת הרכישה. למעשה מדובר ב – 12 בדיקות שונות שיש לעשות. בדיקות אלו עשויות להיות קריטיות, ישנה אחריות עורך דין בעסקת מקרקעין, ואם התרשל זוהי עשויה להיות עילה לתביעה!

ישנם דברים רבים שצריך לבדוק, על מנת לוודא שאין כאן שום סוג של הונאה. וגם אם אין כוונה להונאה, עדיין יתכנו בעיות רבות שעלולות לשים אתכם במצבים בעייתיים. למשל אם נערכו בנכס תוספות בניה שאינן חוקיות, עלולות להיווצר בעיות בעתיד שיתגלגלו אליכם.

מעבר לבדיקות המקדימות, עורך הדין עורך הסכם לרכישת דירה. זהו הסכם המבטיח את כל הזכויות שלכם, ובכך שומר עליכם. זהו הסכם ארוך הכולל פרטים רבים, והוא מבטיח כי העסקה תתנהל בצורה בטוחה. לאחריו עורך הדין יכול גם לטפל בכל הפרטים הבירוקרטיים של העברת הבעלות.

שכר טרחה עורך דין ברכישת דירה הוא אינו הוצאה מיותרת. הוא יכול לחסוך לכם סכומים רבים ומפח נפש גדול. ויתר על כן, אתם יכולים להתייחס אל עורך הדין כאל עורך דין מיסוי מקרקעין, היכול לסייע לכם בתכנון המס.

⁨עלות עורך דין רכישת דירה ⁩

שכר טרחה עורך דין ברכישת דירה

אז מהי עלות עורך דין רכישת דירה וכיצד היא מחושבת?

עורכי דין גובים שכר טרחה תמורת עבודתם. יש לעורך הדין תפקיד חשוב – הוא מגן על רוכשי הדירות. אבל לצורך כך הוא משקיע מאמץ רב וגובה שכר טרחה. שכר טרחה עורך דין ברכישת דירה הוא אחוז מסוים מערך הדירה. אך נכון יותר להגיד כי לא רק שווי הנכס בא לידי ביטוי בתמחור, אלא גם המורכבות שבעסקה והמוניטין של עורך הדין.

גם מעטפת השירותים המשפטיים של עורך דין נדלן יכולה להיות שונה ממקרה למקרה, והיא עשויה לכלול אחד או יותר מהאלמנטים שבאים:

  • בדיקת נאותות משפטית של העסקה.
  • תכנון אופטימלי של מיסוי מקרקעין.
  • ניהול משא ומתן.
  • עריכת הסכם מכר.
  • רישום הערת אזהרה.
  • פיקוח על העברת הכספים.
  • סיום העסקה ורישום בטאבו.

הסכם שכר טרחה

עלות עורך דין רכישת דירה היא לא סתם מילים באוויר, הכל מופיע בהסכם שכר הטרחה שאותו חותמים עם עורך הדין בטרם תחילת העבודה. הסכם זה מגדיר את השירות, את העלות ומועדי התשלום.

חשוב שתדעו על מה אתם חותמים וחשוב שתשאלו את השאלות החשובות על מנת שתדעו מה אתם מקבלים.

להלם כמה נקודות מרכזיות שיש לשים לב אליהן כאשר מחפשים עורך דין מקרקעין בראשון לציון:

  • כדאי לבדוק מי מטפל בתיק. לא אחת משרדי עורכי דין גדולים מתפארים בניסיון שלהם. אך בפועל מי שמעניק לכם את השירות הוא מתמחה.
  • האם עורך הדין יגלה מעורבות במשא ומתן ונפגש עם עורך הדין של המוכר.
  • האם ישנם חיוביים עתידיים שאינם נכללים כמו ייפוי כוח ואימות חתימה.
  • מה תדרשו לשלם אם בשלב מסוים, לאחר שעורך הדין התחיל את עבודתו,  תחליטו כי אינכם רוצים לממש את העסקה.
  • האם כל האגרות כלולות בהצעת המחיר.
  • במידה ותרצו לערער על גובה מס השבח או מס הרכישה, האם זה כלול בשירות או שתצטרכו לשלם בנפרד.

שכר טרחה עורך דין ברכישת דירה

 

עוד על נדלן

אם תרצו לדעת עוד על נדלן, אתם יכולים למצוא מידע רב באתר. יש באתר מאמרים העוסקים במגוון נושאים לרבות: רכישת נחלה חקלאית, פרצלציה, בן ממשיך, פירוק שיתוף במקרקעין ועוד.

כמובן שאת המידע העדכני והמדויק ביותר, זה הרלוונטי למקרה האישי שלכם, תוכלו לקבל רק בפגישת ייעוץ במשרדינו.

עורך דין מקרקעין מישאל גאון מביא איתו ניסיון רב בכל תחומי הנדל“ן. משרדינו מעניק שירותים למגוון לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי. אנו חיים ונושמים נדל“ן, וכאן תמצאו את מעטפת השירותים המשפטית המתאימה לכל לקוח.

מצאו את משרדינו בגוגל מפות.

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך. 

רוצים לרכוש/למכור/להשכיר נכס?
עו"ד נדל"ן מישאל גאון ישמח לעזור לכם!

מלאו את השאלון הקצר ותקבלו ייעוץ ראשוני חינם!

*בכפוף לבדיקת התאמה
Call Now Button