עורך דין מקרקעין בחולון

עוד מקרקעין בחולון

עורך דין מקרקעין בחולון עבור אלו הרוצים להוציא אל הפועל עסקת מקרקעין וזקוקים למעטפת השירותים המשפטית. עו“ד מקרקעין בחולון מעניק שירותים גם לאנשים פרטים וגם ללקוחות עסקיים וחברות המבצעות עסקאות נדל“ן מסוגים שונים – נדל“ן למגורים או נדל“ן מסחרי. עו“ד מקרקעין חולון מלווה אתכם מהשלבים הראשונים של העסקה, ועד חתימת חוזה והעברת בעלות. עו“ד נדלן מביא לכם ביטחון, יעילות ואפילו מסייע לחסוך בעלויות. בין אם מדובר בחוזה שכירות בלתי מוגנת, קניית דירה מקבלן, הסכם שיפוצים או יזמות נדל“ן, תמיד חייבים סיוע משפטי.

עוד מקרקעין חולון

עורך דין מקרקעין בחולון ללקוחות פרטיים

במהלך חיינו אנו עשויים לבצע לפחות עסקת נדל“ן משמעותית אחת, לרוב מדובר ברכישת דירת מגורים. עבור רוב האנשים זוהי העסקה המשמעותית ביותר וגם הגדולה ביותר שיעשו במהלך חייהם, ולכן חשוב להסתייע בעורך דין. לרוב אנשים אינם מודעים לכל הסכנות הקיימות, לכל הבדיקות שצריך לבצע לפני שחותמים על הסכם מכר, ולכל ההליך הבירוקרטי הכרוך בזה.

בין אם מדובר ברכישת דירה מקבלן או קניית דירה יד שנייה, ובין אם אתם דווקא בצד המציע דירה למכירה או נכס להשכרה – כולם זקוקים לשירותיו של עורך דין לענייני מקרקעין. עורך הדין הוא זה המסייע להשלים את העסקה בצורה בטוחה ומביא איתו ערך מוסף.

אתם עשויים לשאול את עצמכם כמה עולה עו“ד נדל“ן, והאם כדאי להשקיע, ולכן חשוב שתדעו שהערך של עורך הדין בהחלט מצדיק את ההשקעה. עורך דין דיני מקרקעין יכול לסייע לכם להימנע מעסקאות בעלות סיכון גבוה. ואם זה לא מצדיק את שכר טרחה עו“ד לרכישת דירה, חכו שתשמעו על תכנוני המס.

עסקאות נדל“ן תמיד כרוכות במסים גבוהים. אך במקרים רבים ניתן להפחית את המס או לקבל פטור מתשלום המס. עורך דין מקרקעין בחולון יכול לסייע לכם לבצע את תכנוני המס הנכונים ולבצע אופטימיזציה של המס – דבר החוסך לכם סכומים נכבדים.

עורך דין מקרקעין בחולון

עו“ד מקרקעין בחולון למשקיעים

לא תמיד עסקאות המקרקעין הן עסקאות של רכישת דירה או מכירת דירה, לפעמים מדובר בעסקאות מורכבות בהרבה. אנשים רבים מחפשים דירה להשקעה, דבר המשנה את כל חישובי המס. ולפעמים הם עוסקים ביזמות נדל“ן וזקוקים להסכמי שיתוף, הסכמי קומבינציה וליווי משפטי לעסקאות מורכבות מאוד, ובעלות סיכונים רבים.

עו“ד מקרקעין חולון יכול לסייע לכם לבצע את כל אותן העסקאות בצורה בטוחה יותר. הוא יבחן את כל ההיבטים של העסקה, את הנאותות המשפטית, ויסייע לכם לערוך חוזים מורכבים המאפשרים לקיים עסקאות בטוחות.

עסקאות נדל“ן מסוג זה עשויות להיות עסקאות בהן יש יותר משני צדדים, מה שהופך את ההסכם למורכב יותר. לעתים מעורבים בהם בנקים, בעלי קרקעות, קבלנים ויזמים. יש לתאם בין גופים שונים, לעמוד בתקנות בנייה, לנהל משא ומתן ועוד. ללא עורך דין שיעניק לכל הפרטים תוקף משפטי, העניינים עלולים לצאת משליטה ובסופו של דבר לעלות לכם ביוקר.

עוד מקרקעין בחולון

עו“ד מקרקעין חולון

האם באמת צריך עורך דין מקרקעין בחולון או שאפשר להסתדר בלעדיו? כאשר מדובר בעסקאות מקרקעין אינכם רוצים לקחת סיכונים. לא רק שסכומי כסף גדולים עומדים על כף המאזניים, אלא גם חלומות על בית משלכם או פרויקט נדל“ן המבטא את כל החלומות שלכם.

מי שחושב שהוא יכול לעשות זאת ללא עזרתו של עו"ד מקרקעין בחולון כנראה אינו מודע לכל הסיכונים הרבים, ואינו מבין כיצד עורך דין מקרקעין בחולון יכול לצמצם את אותם הסיכונים. לא חסרות עסקאות נדל“ן שהתחילו בכוונות טובות ואופטימיות, ונגמרו בסכסוכים משפטיים והוצאות כבדות. עו"ד מקרקעין חולון יכול גם לבצע בדיקות מקדימות לזיהוי נקודות בעייתיות בעסקה, וגם לקבוע מנגנוני הגנה שונים בהסכמים. בין אם אלו הסכמי שכירות, הסכמי רכישת נכס או חוזים מורכבים יותר – עורך הדין יכול לקבוע מנגנוני הגנה נגד תרחישים עתידיים. גם אם הדברים נראים לכם בלתי סבירים, המציאות מוכיחה כי ישנם דברים רבים שעלולים להשתבש.

עו“ד מקרקעין בחולון מישאל גאון מביא איתו ניסיון רב בעסקאות נדל“ן. אצלנו תוכלו לקבל שירות מלא במגוון נושאים הקשורים לדיני מקרקעין ומיסוי מקרקעין. אנו מטפלים בנושאים של העברת דירה ללא תמורה, ירושות מקרקעין, הסכמי שיתוף, הסכמי קומבינציה, חוזה שיפוצים, התחדשות עירונית ועוד מגוון נושאים.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

 

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.