עורך דין רכישת דירה

עורך דין לרכישת דירה

עורך דין רכישת דירה עומד לשירותכם בכל עסקה של רכישת דירה; זו יכולה להיות רכישת דירת מגורים ראשונה, וזו יכולה להיות רכישת דירה שנייה (דבר המשפיע על היבטי המיסוי) לצורך השקעה.

עבור רוב האנשים רכישת הדירה היא העסקה הגדולה שהם יבצעו במהלך חייהם. מחירי הדירות בישראל הם גבוהים במיוחד ואתם משקיעים בדירות את מיטב החסכונות. וגם זה לא מספיק, אתם גם צריכים לקחת הלוואת משכנתה מהבנק. בוודאי שלא תרצו לעשות שום טעות, ולכן אתם זקוקים לעזרתו של עורך דין לרכישת דירה.

רכישת דירה מקבלן או רכישת דירה יד 2, היא כמעט תמיד מאורע חשוב ומשמעותי בחיים. לא רק שהשקעתם בה את מיטב החסכונות, זוהי הדירה שתלווה אתכם ואת משפחתכם והיא משקפת את כל החלומות שלכם. על מנת שהחלומות לא יתנפצו בעסקאות כושלות המביאות עליכם ים של צרות והוצאות, אתם זקוקים לשירותיו של עו“ד רכישת דירה.

עוד רכישת דירה

עורך דין לרכישת דירה

רכישת דירה היא תמיד דבר שיש בו סיכון, עניינים בירוקרטיים ועניינים פיננסיים. עליכם לבדוק שהדירה מתאימה לצרכים שלכם, מבחינת הגודל, התנאים, המיקום ומשתנים שונים. זוהי החלטה אישית שלכם, היא אינה קשורה לעורך הדין. אך לאחר שמצאתם דירה אטרקטיבית, עליכם לוודא כי אין שום מכשולים משפטיים או בעייתיות בעסקה; עליכם לנהל משא ומתן ובסופו של דבר לחתור להסכם רכישת דירה. ובכל התהליך הזה אתם זקוקים לליווי משפטי של עורך דין רכישת דירה.

עו“ד רכישת דירה הוא למעשה עורך דין מקרקעין. עורכי הדין מביאים איתם את הידע המקצועי והניסיון בכל מה שקשור לדיני מקרקעין, דיני חוזים, מיסוי נדל“ן וכל ההיבטים הנלווים הקשורים לרכישת הדירה, העברת הבעלות והסדרת כל העניינים הבירוקרטיים.

עורך דין רכישת דירה

עורך דין רכישת דירה

ישנן עסקאות שאתם עושים אותן בתכיפות גבוהה, וכבר יודעים מה ואיך צריך לעשות, ומה צריך לבדוק. למשל טלפון סלולרי כבר רכשתם כמה וכמה פעמים. ואולי גם פעם אחת עשיתם בחירה לא מוצלחת וממנה למדתם… אך כאשר מדובר ברכישת דירה, עבור רוב האנשים זוהי אינה עסקה שהם עושים בתדירות גבוהה אלא אם כן הם משקיעים סדרתיים. הם אינם מכירים את כל הנהלים ואת כל הדברים שצריך לבדוק ולעשות. ויתר על כן, זוהי לא עסקה שבה תרצו ”ללמוד מטעויות“. הסכומים והעניינים שעומדים על הפרק הם גדולים מאוד, ותרצו להיות בטוחים שהכול מתנהל בצורה הנכונה. וזוהי הסיבה מדוע אתם זקוקים לסיוע של עורך דין נדל“ן.

אחד החששות בתחום עסקאות מקרקעין, ובכללן רכישת דירה, הוא הונאה. עד כמה זה זה שכיח, אין לנו נתונים מדויקים. אבל אנחנו יודעים שזה קיים, וגם אם זה אחד לאלף, עדיין לא תרצו להיות האחד הזה. יכולות להיות הונאות מסוגים שונים, מאנשים המנסים למכור נכס שלא בבעלותם ועד הסתרת מידע לגבי ליקויים שונים בדירה.

עורך דין לרכישת דירה קודם כל מבצע עבורכם בדיקת נאותות משפטית. הוא בודק מי מציע לכם את הנכס, על שם מי הוא רשום ופרטים נוספים כמו הצמדות, עיקולים, שעבודים וכו‘. שימו לב כי עורך הדין מכסה את התחום המשפטי, אך כדאי גם להיעזר בשמאים על מנת לבדוק את מצב הדירה והליקויים שיש בה, ולקבל הערכת שווי.

עו“ד רכישת דירה יכול לעזור לכם גם לבחון את היבטי המיסוי. אמנם רכישת דירה ראשונה היא לא דבר מורכב מבחינת מיסוי, אך במקרים שמדובר בדירה שנייה או עסקאות מקרקעין אחרות, יתכן שישנם דרכים על מנת לצמצם את נטל המס. תמיד חשוב לפנות לייעוץ אישי אצל עורך דין על מנת לתכנן את המיסוי בצורה אופטימלית. עורך דין לענייני נדל“ן יכול לספק לכם הרבה ערך גם בנקודה הזו.

עורך דין לרכישת דירה

עו"ד רכישת דירה

לצד כל הבדיקות שצריך לעשות, ובהמשך ישיר לבדיקות, יש גם לנהל משא ומתן על מחיר הנכס. עורך הדין יכול לגלות מידע חשוב אשר יכול לסייע לכם בניהול המשא ומתן. ולאחר שהתנהל משא ומתן מוצלח וסוכמו פרטי העסקה יש לערוך חוזה. שימו לב שזו גם נקודה שבה עליכם לפנות אל הבנק לצורך המימון, ולכן חשובה התנהלות נכונה והקפדה על סדר הפעולות על מנת לא להיות מופתעים לגבי אחוזי המימון שהבנק יעניק לכם.

עורך דין רכישת דירה יערוך עבורכם חוזה לרכישת הדירה. שימו לב שתמיד חשוב שיהיה עורך דין מטעמכם. למשל אתם עשויים להתנהל מול חברה קבלנית אשר תציע עורכי דין מטעמה, זה לא מספיק. אתם חייבים עורך דין מטעמכם, עורך דין שיעמוד על האינטרסים שלכם וישמור על הגב שלכם. שכר טרחה עו"ד קניית דירה / מכירת דירה הוא הוצאה מוצדקת ומשתלמת.

מתכננים לרכוש את דירת החלומות שלכם, המקום בו תקימו משפחה. או אולי דירה להשקעה, עורך דין לרכישת דירה מישאל גאון עומד לשירותכם. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה, וליווי מלא בעסקה תוך כדי בדיקת כל ההיבטים המשפטיים, ההיבטים המימוניים ועריכת החוזה. אנו מטפלים בכל סוגי עסקאות המקרקעין ונושאים רלוונטיים כמו הפרות בנייה, הפרות חוזה, ליקויי בנייה ועוד.

משרד עורכי דין נדל"ן מקרקעין, לנוחיותכם תוכלו למצוא הוראות הגעה עבור הוייז בקישור זה. 

 

אהבתם? שתפו!

עורך דין מקרקעין מישאל גאון
עו״ד מישאל גאון
מנהל המשרד

איך אפשר לעזור?

בעסקאות נדלן מכל סוג בוחרים את המבינים בנדל"ן. לאורך השנים עסק עו״ד מישאל גאון בתחום הנדל״ן ממגוון זוויות. יחד עם שאר חברי הצוות במשרד העוסקים כל אחד בתחום הנדל״ן 15 שנה לפחות, נעניק לכם את הליווי האיכותי עם פתרונות מותאמים לכל צורך בתחום המקרקעין. תמיד מדובר בתהליך משמעותי שמצריך ידע מקצועי רחב והרבה מעבר. "זו תהיה עבורי זכות גדולה ללוות גם אתכם!" שלכם, עו״ד מישאל גאון

שאלה? כתבו לנו!

המדריך השלם למכירת ורכישת דירה בישראל!

מדריך מיוחד שילווה אותכם לאורך כל התהליך.